03-525-6677

טיול מאורגן לגרוזיה

טיול מאורגן לגרוזיה

טיול כשר מאורגן לגרוזיה (גאורגיה), מעניק לכם חוויה מקיפה ומופלאה בעלות זולה יחסית, אשר תאפשר לכם להכיר את גרוזיה במלוא הדרה. כשהצורך בחופשה שנתית, בין אם היא משפחתית, או עם חברים , טיול שורשים או סתם להכיר חבל ארץ חדש, אין פתרון אולטימטיבי מזה שמציע טיול מאורגן לשומרי מסורת לגאורגיה.
גרוזיה או בשמה השני גאורגיה, שוכנת לחופו של הים השחור וגובלת עם רוסיה, ארמניה, טורקיה ואזרבייג'ן. גאורגיה עשירה בתרבות עתיקה ומסורת ייחודית, כך שחשיפה אל גרוזיה מאפשרת למטיילים ליהנות מעולם חדש ומרהיב ולהרחיב את האופקיים באופן יוצא מגדר הרגיל.
הטיול אל גרוזיה מתוכנן באופן קפדני, תוך מחשבה רחבה אודות אזורי הטיול הפופולאריים ואלו המשקפים היטב את אופי האזור.

יתרונות הטיול המאורגן

טיול מאורגן מאפשר לכם לצאת אל החופש המושלם.
כנופשים במסגרת הטיול המאורגן, אין אתם צרכים לדאוג לדבר, פרט להנאה הרצופה ולמצב רוח איתו תגיעו לטיול. החברה תארגן עבורכם את כל הפרטים, מהקטנים אל הגדולים, החל מבחירת בתי המלון בו תלונו, דרך התחבורה המוסדרת באמצעותה תגיעו ממקום למקום, מדריך צמוד שיפרט ויסביר אודות המקומות בהן תבקרו ועוד.
אם בחרתם לצאת לטיול משפחתי מאורגן, הרי שתזכו לקבל מעט חופש מהילדים במהלך הטיול, משום שהם יתחברו לילדים של חברי הקבוצה ויהיו תלויים בכם פחות, מה שיאפשר לכם להשיג שתי מטרות בטיול אחד, גם לבלות עם המשפחה המאוחדת וגם ליהנות מטיול ללא הצקות של "משעמם לי" מתי מגיעים" ועוד.
ישנם מקומות רבים בהם מומלץ לבקר, ועל כן אנו תכננו ובנינו עבורכם מסלול טיול ייחודי וחוויתי שישאיר טעם של עוד.

מה כולל טיול מאורגן לגרוזיה

טיול מאורגן לגרוזיה יכול לכלול מקומות רבים לרבות: טבילסי (בירת גיאורגיה), הקווקז הגבוה אזור בעל מראה הררי , יערות ירוקים ונופים עוצרי נשימה, אנאורי, גורי (עיר הולדתו של סטאלין), לקוטאיסי העיר השנייה בגודלה בגרוזיה ועוד.
במהלך הטיול תתרשמו מנסיעה באזורים פתלתלים, נופים הרריים, ביקור בעיירות קטנות, חשיפה לאוצרות תרבותיים יקרי ערך, ביקורים בקהילות היהודיות, תתרשמו מאדריכלות מדהימה, ביקור בשווקים ועוד.
טיול מאורגן לגרוזיה יאפשר לכם ליהנות מאווירה ייחודית, מנופים עוצרי נשימה, סיור בסמטאות עטורות יופי והוד, מה שיחדיר בכם את האווירה הרצויה לנופשה האולטימטיבית. אנו באסייה טרוול מתכננים עבורכם את הטיול האולטימטיבי, שיחזיר לחייכם את האנרגיות הדרושות להמשך השגרה ויגרום לכם לדבר על הטיול עד החופשה הבאה. צרו קשר עוד היום ושריינו מקום בקבוצה הבאה שיוצאת לשדה התעופה.

המיוחדים של אסיה טרוול