03-525-6677

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת

טיול לשומרי מסורת מתוכנן ונבנה באופן ספציפי ומיוחד עבור הציבור הדתי בכללותו. במהלך הטיול תהנו מנופים מרהיבים, תבקרו באתרים היסטוריים, תתרשמו מתיירות תרבותית ותאכלו במסעדות כשרות .
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת מותאמים באופן אישי לכם ולמשפחות שלכם בהתאם למצוות ולאופי חייכם .
אנשים רבים מהמגזר הדתי ושומרי המסורת רוצים בכל מאודם לצאת אל טיול לשומרי מסורת, אך מתקשים למצוא את החברה הנכונה המקפידה על מסלול כשר המתאים להם באופן אישי ועל כן האפשרויות העומדות בפניהם הולכות ומצטמצמות ולעיתים הם נאלצים לצאת אל טיולים לשומרי מסורת באופן עצמאי מה שנוגס מעט בהנאה .
אנו באסיה טרוול פותחים למגזר הדתי את שערי העולם ומתאימים עבורכם את הטיול האולטימטיבי בהתאם לדרישותיכם ולמצוות אותם אתם שומרים .


טיולים מאורגנים לשומרי מסורת

טיול לשומרי מסורת באסיה טרוול כוללים מסע מרתק סביב הגלובוס וניסיוננו הרב, לימד אותנו להרכיב מסלול המתאים באופן אישי למגזר הדתי ולשומרי המסורת. אנו מקפידים על הפרטים הקטנים והגדולים גם יחד, כדי ליצור עבורכם את אווירת המצוות לה אתם מייחלים החל מבחירת בתי המלונות בהם תלונו ועד בחירת המסעדות ובתי הקפה בהם תבקרו .


שבת קודש במהלך טיול לשומרי מסורת

שומרי מסורת מקפידים לשמור את השבת לקודשה בארץ ואנו באסיה טרוול מסייעים לציבור הדתי להרגיש את אווירת הקודש, גם מעבר לים. במהלך בחירת הלינה בבית המלון אנו נדאג למצוא עבורכם את בית המלון בו תוכלו להתפלל את תפילות השבת ולשמור על אווירת קודש .
קבוצת המטיילים תבחר בקפידה, כך שכל מטייל ישמור מסורת בהתאם למצוות אותם אתם שומרים .


קהילות יהודיות מרתקות

אין ספק כי הקהילות היהודיות ברחבי העולם היא אטרקציה בפני עצמה. בכל מקום בעולם אליו תחליטו לטוס במסגרת טיולים מאורגנים לשומרי מסורת, אנו נשבץ ביקורים בקהילות יהודיות, מהן תוכלו להכיר וללמוד אודות היהדות בגלות ולהיחשף למנהגים שונים, מעניינים ומסקרנים .
קהילות יהודיות שונות במהותן האחת מהשנייה ובכל מקום בעולם, תחשפו למנהגים יהודיים מגוונים ותרבות יהודית עשירה, אותה תוכלו לאמץ וממנה להתרשם. חלק בלתי נפרד מהטיול מובנה על מפגשים עם הקהילות היהודיות .
אם גם אתם מחפשים טיול מאורגן לחו"ל לשומרי מסורת, אנו באסיה טרוול נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה, בקשה או דרישה, באדיבות ובסבר פנים מחוייך. צוות המדריכים שומרי המסורת בקיא בכל ההלכות, כך שאתם בידיים טובות. צרו קשר עוד היום ונשמח לארגן איתכם את הטיול הבא אליו תצאו עם קבוצה שנבחרה בקפידה .

המיוחדים של אסיה טרוול