03-525-6677

טיול מאורגן לשומרי מסורת ברגע האחרון

אסיה טרוול מציעה לכם שומרי המסורת, טיולים מאורגנים ברגע האחרון, אפילו בדקה ה- 90!

ברגע האחרון גיליתם שאתם יכולים לפנות זמן לחופשה בחו"ל? אם כן, עם חברת אסיה טרוול תוכלו למצוא גם טיולים מאורגנים לחו"ל המותאמים לשומרי המסורת בדקה 90. מדובר בטיולים מאורגנים מצוינים ליעדים רבים ושונים ברחבי העולם, המוצעים על בסיס מקום פנוי במחיר אטרקטיבי, וכל הנדרש לשם שמירה על כשרות ומסורת.

לצאת לטיול ברגע האחרון מבלי לדאוג לכלום

היתרון של טיול מאורגן לשומרי מסורת ברגע האחרון, לעומת בחירה בטיול עצמאי בדקה ה- 90, נובע מהיותו הרבה יותר קל לארגון ויישום. בדקה התשעים יש כל כך הרבה דברים לארגן לקראת הטיול, החל מרכישת כרטיסים לטיסות, רכבות, השכרת רכב, הזמנת חדרי מלונות, ועד אריזת מזוודות וארגון מסלול. מעבר לכך, שומרי מסורת נדרשים גם לארגן ארוחות מיוחדות וכשרות, וגם לדאוג לצרכי דת כמו מקום לתפילות שחרית או מקום בעל מניין לשבתות. כל זאת ועוד ייחסך מכם על ידי בחירה בטיולים מאורגנים לשומרי מסורת המוצעים גם בדקה ה- 90 על ידי חברת אסיה טרוול. כל מה שיידרש מכם הוא לארוז מזוודה ולהגיע ביום ובשעה היעודה לשדה התעופה.

טיול מאורגן לשומרי מסורת לחו"ל 

חברת אסיה טרוול מתמחה בארגון טיולי איכות למקומות שונים ברחבי העולם, המותאמים לצרכיו הייחודיים של ציבור שומרי המסורת. ההתאמה ניכרת בתכנון טיול המותאם למועדי תפילות, שבתות וחגים, ומוצע עם שירותי אוכל כשר לכל אורכו, בין אם על בסיס פנסיון מלא, חצי פנסיון עם הכנה של כריכים לצהרים, ובין אם על ידי ביקור בבתי קפה ומסעדות כשרות בחו"ל. כך למשל, ליום השבת ייבחר מלון מתאים בו ניתן יהיה להתפלל ולשמור על אווירת הקודש. מעבר לכך, טיולים אלו יבטיחו שחברי הקבוצה יהיו אף הם שומרי מסורת וכך יעניקו מצע חברתי בעל מכנה משותף רחב. המצע ניכר גם בתכנון פרטי הטיול שמשלב במידת האפשר והקיים ביקור ברבעים ואתרים יהודים במדינת היעד, והכרת הקהילה במקום על מנהגיה השונים.

הזמנת טיול מאורגן לחו"ל לשומרי מסורת בדקה 90

להזמנת טיול מאורגן לשומרי מסורת בדקה האחרונה, ולקבלת עוד פרטים בנושא, התקשרו כבר עכשיו עם אסיה טרוול בטלפון 0776670060.

המיוחדים של אסיה טרוול