03-525-6677

טיול ג'יפים לגרוזיה

חברת אסיה טרוול מציעה למשפחות עם ילדים שומרי מסורת, להכיר את קסמיה של גרוזיה באמצעות טיולי ג'יפים מאורגנים, כשרים וחווייתיים, המוצעים עבור מחירים שחבל לפספס. הטיולים ייקחו אתכם לקצות תבל אל נופי בראשית מרהיבים של הרי קווקז הנמוך והגבוה, במסלולים העוברים לצד נהרות שוצפים, ערים, עיירות וכפרים קסומים ועתיקים, שדות פורחים, שבטים אותנטיים, ואתרים היסטוריים מרשימים.

להכיר את קסמיה של גרוזיה

גרוזיה המכונה בימנו גם גיאורגיה הינה מדינה פסטורלית קטנה ושלווה, המציעה למטיילים בה נופים מרהיבים ועוצמתיים, היסטוריה ארוכת ימים, סבוכה ומרתקת, אוכל מצוין ואף מורשת יהודית מרשימה. מדובר במדינה שהיוותה בעברה צומת גיאוגרפית ותרבותית חשובה, ואשר סבלה במשך מאתיים שנה משלטון הרוסים ורק במאה האחרונה זכתה שוב בעצמאותה. במדינה גר עם גאה ומסביר פנים בעל מסורת עשירה ועתיקה, עם מטבח מעולה המתובל ביין מקומי מחמם קרביים. בנוסף לכך, ארץ זו שמרה עדיין על חזותה הבתולית ואין דרך נפלאה לגלותה מאשר בעזרת טיול ג'יפים מאורגן שחברתנו מספקת.

מסלול טיול מאורגן וכשר בן שמונה ימים

חברתנו מציעה טיול ג'יפים מאורגן לגרוזיה כשר בן שמונה ימים, המתחיל עם מפגשי קבוצה מקדימים ומבוסס על קייטרינג כשר שמלווה את כל הטיול עם אירוח חצי פנסיון, ועם הכנה עצמית של כריכים לצהרים. הטיול כולל לינה במלונות הטובים ביותר שלמדינה זו יש להציע , ג'יפים משובחים וחדישים המלווים במדריך ישראלי מטעמנו, לצד מדריך מקומי דובר אנגלית. הטיול עצמו מתחיל ומסתיים בעיר הבירה טביליסי שממנה הוא יוצא לעיר גורי, מקום הולדתו של סטלין, וממשיך לעיר קוטיסאי העתיקה בה נשמרו מבנים רבים מהמאה ה-11 לרבות רובע יהודי עתיק ובית כנסת ייחודי. בהמשך נגיע לפארק לאומי גדול ומיוער עם מעיינות מים מינרלים מפורסמים, ומשם נעבור לעיירה ההררית והשלווה באקוניראני ולמערכת מערות העתיקה שוארדזיה. וזו רק ההתחלה של מסע מרתק שייקח אתכם לעוד מגוון אתרים נוספים, לרבות סיור מקיף ומרתק בחבל הארץ של הרי קווקז הגבוהים.

הרשמה לטיול ג'יפים בגרוזיה

המעוניינים להירשם לטיול ג'יפים לגרוזיה הקרוב ולדעת עוד אודותיו, לרבות עלות ומחירים, מוזמנים להשאיר את פרטיהם באתר של חברתנו, או ליצור קשר עם נציגי אסיה טרוול בטלפון שמספרו 03-5256677.

המיוחדים של אסיה טרוול