03-525-6677

טיולים מאורגנים לתאילנד למשפחות

חברת אסיה טרוול מציעה למשפחות טיול מאורגן של פעם בחיים לתאילנד, שיעניק לכם חוויה מדהימה ובלתי נשכחת. הטיול ייקח אתכם למסע מרתק ברחבי מדינה אקזוטית וישלב בתוכו שפע של פעילויות ואטרקציות מרגשות לכל המשפחה. בנוסף לכך, מדובר בטיול כשר על בסיס חצי פנסיון בו נלון במלונות הטובים ביותר במדינה, ונזכה להדרכות בשפה העברית על ידי מדריך ישראלי מטעמנו בשילוב הדרכות באנגלית עם מדריך מקומי.

טיול מאורגן בתאילנד מותאם למשפחות

טיולים מאורגנים לתאילנד למשפחות שחברתנו מספקת מציעים חוויה העוברת בשפע של מקומות ואתרים ברחבי המדינה, המשולבים עם פעילויות ואטרקציות מהנות במיוחד ובעלות ערך מוסף. להלן מספר דוגמאות נבחרות:

· העיר בנגקוק - בה היתר נבקר בארמון וגני המלך היפים והמרשימים, נסייר בצ'אינה טאון, ברבעים, שווקים ומרכזי קניות שבעיר, וכן נשוט תעלות ונבקר בשוק הצף שליד עיר הבירה שבו סוחרים בפירות טרופיים על גבי סירות. עוד נבקר בשמורת אמפאווה, נשוט בתוך יער מנגרובים שופע קופים שאותם גם נאכיל, ונבקר בחוות גידול צדפות. בנוסף, נהנה מיום כיף בעולם המים הגדול של בנגקוק המציע שפע של מתקנים מהנים ברמות אקסטרים שונות.

· צפון תאילנד - בחבל משולש הזהב נשוט על נהר המקונג, נערוך סיור לילי בשוק של צ'יאנג ראי, נבקר אצל שבט ארוכות הצוואר, נשוט בסירות ארוכות זנב, וכן נסייר במקדש הלבן הייחודי שבעיר צ'אנג מאי ונבקר בשוק הפרחים. בנוסף, נעצור ליד שדה אורז ונלמד על אופן גידולו, נשוט על רפסודות מבמבוק, נרכב על פילים ונצפה במופע מרהיב ונרכב על כרכרות הרתומות אל שוורים. גם נגיע לכפר אומנים, נצפה במופע נחשים, נבקר בחוות גידול סחלבים ונסייר בשמורת יערות גשם מפלי קון קהון.

· איי תאילנד- נטוס לאי פוקט בו נבקר בחוות גומי ובמפעל של אגוזי קשיו, נגיע למערות קופים, נשוט לאי קופיפי ולאי של ג'יימס בונד, וכמובן נהנה מהים, החופים, הבריכה ומרכזי הבילויים והקניות שבאיים.

הזמנת טיול משפחות מאורגן לתאילנד

המעוניינים בהזמנת טיול מאורגן לתאילנד למשפחות או ליעדים אחרים בעולם כדוגמת הולנד, צרפת ובלגיה , מוזמנים להשאיר פרטים באתר החברה או ליצור קשר עם נציגי אסיה טרוול בטלפון 5256677 – 03.

המיוחדים של אסיה טרוול