03-525-6677

חופשה לקיץ 2018

הקיץ כבר כאן ואתם עדיין מתלבטים לאן לנסוע בחופשה השנתית? לנו באסיה טרוול יש פתרונות נפלאים עבורכם עם טיולי איכות מאורגנים וכשרים למגוון יעדים בעולם, אז במקום לבזבז זמן ואנרגיה בחיפוש ותכנון מסלול טיול תנו לנו לעשות את העבודה ולהעניק לכם השנה חופשת קיץ מפנקת, מעשירה ובלתי נשכחת.

טיולי איכות מאורגנים לקיץ

חברת אסיה טרוול מתמחה בתכנון וארגון טיולי איכות בכל עונות השנה, לרבות חגים וימי הקיץ. טיולים מאורגנים וכשרים אלו מוצעים עבור מגוון יעדים בכל רחבי העולם ובכל יבשת, והם כוללים את כל הנדרש לחופשה מושלמת. בין היתר, הטיולים שלנו כוללים כרטיסי טיסה, אוטובוסים מרווחים וממוזגים, מלונות מעולים, אירוח על בסיס חצי פנסיון ועל בסיס פנסיון מלא. בנוסף, הם כוללים ליווי צמוד של מדריך ישראלי ומדריך מקומי דובר אנגלית, אשר ייקחו אתכם ליעדים ואתרים מרהיבים, ולאטרקציות מרתקות, מהנות ומלמדות ברחבי המדינה בה תטיילו.

המלצות ליעדי טיול מאורגן בקיץ

יש לנו מגוון יעדי חופשה לקיץ 2018 כדוגמת הטיולים המאורגנים המופלאים הבאים:

· חופשה מפנקת בעיר נופש האולימפית סוצ' י- חופשה כשרה למהדרין בהרי הקווקז במלון פאר חמישה כוכבים על בסיס פנסיון מלא, עם ארוחות מגוונות ועשירות, חדרים חדישים, מרווחים ומאובזרים, וטיפולי ספא מפנקים. כמו כן, הטיול כולל שפע של אטרקציות עם ערבי פולקלור ובידור, שירה, משחקייה ומועדון ילדים, שיעורים, הרצאות וסדנאות לכל המשפחה. בנוסף, בחופשה יש אפשרויות רבות לטיולים בקרבת המלון, בערים ובעיירות ציוריות וקסומות עם מבנים עתיקים, שפע של פארקים, גנים ומוזיאונים, ונסיעה ברכבל אל פסגות הרים עם נוף עוצר נשימה.

· חופשה מרעננת בעיירת מרפא ונופש קרלובי וארי - בואו להתרענן בחופשת קיץ 2018 בעיירת מרפא ונופש קסומה שבצ'כיה. כאן ממתין לכם מלון מעולה המסופק על בסיס חצי פנסיון עם כריכים לצהרים, השוכן בלב עיירה מוקפת הרים ויערות ,בסמוך למרכזי נופש ומעיינות מרפא. הנופש כולל טיולים לעיר הבירה פראג, לדרזדן שבגרמניה, שייט נהרות ועוד שלל יעדים ואתרים קסומים.

הזמנת חופשה לקיץ 2018

להזמנת חופשה לקיץ 2018 איכותית כשרה צרו קשר עם אסיה טרוול בטלפון 03-5256677 , ואנו נשמח לספק לכם עוד מידע ופרטים בנושא.

המיוחדים של אסיה טרוול