03-525-6677

טיולי מסורת

טיולי מסורת מאורגנים בחו"ל

אם הינכם שומרי מסורת בוודאי התוודעתם לקושי שבנסיעה לחופשה בחו"ל, העונה על צרכי כשרות ודת. חשוב לדעת שהבעיות נפתרות בקלות על ידי בחירה באחד מטיולי המסורת של אסיה טרוול. מדובר בחברה מוערכת ומקצועית המתמחה בהפקת טיולי מסורת מאורגנים לקשת רחבה של יעדים ברחבי העולם, החל מארצות מערביות כדוגמת אירופה וארה"ב, ועד ליעדי טיול אקזוטיים כמו במזרח הרחוק.

טיולים מיוחדים לשומרי מסורת

חברתנו מתמחה בהפקת טיולים מאורגנים המתוכננים ונבנים במיוחד לצרכי המגזר שומר המסורת, וזאת בהתאם למצוות, אורח החיים והצרכים שלכם ושל משפחתכם. אנו מקפידים שבכול מסלול טיול וחופשה יהיו לכל האורך תנאים מתאימים לשמירת מצוות, החל מאוכל כשר במלון ובמסעדות, ועד לשמירת שבת וחגים ביעדים שקיים בהם בית כנסת, או חלל מיוחד לתפילה.

טיולי מסורת איכותיים

מלבד שמירה קפדנית על צרכי מסורת לאורך כול מסלול הטיול, אנו גם דואגים כמובן להעניק לנופשים עימנו חופשה איכותית, מרתקת ומהנה. החופשה כוללת ביקור באתרים מוכרים וייחודיים, עוברת דרך נופים קסומים, תרבויות מרתקות ואתרים היסטוריים מרשימים, ובנוסף חשוב לנו לשלב בטיולינו נגיעות הקשורות ליהדות. לכן, בכול טיול שיש בו בית כנסת או קהילה יהודית אנו נדאג לשבצם במסלול, ולאפשר לכם הצצה למסורות, חברות, תרבויות וקהילות שונות על היפה והמיוחד שבהן.
טיולים למגוון יעדים ובשלל סגנונות
עימנו כול אחד יכול לאתר טיולים לשומרי מסורת המתאימים לצרכיו, להעדפותיו ולמועד המבוקש. אנו מציעים מגוון טיולי מסורת מאורגנים לכול אורך השנה, לרבות עונת החגים, חג סוכות ופסח. כמו כן, תמצאו אצלנו מגוון סגנונות חופשה כגון טיולי שורשים, טיולים גיאוגרפיים וחופשות נופש באתרים קסומים ובבתי מלון איכותיים ברחבי העולם. אנו מספקים גם טיולים המתאימים לצעירים, למשפחות ואף לגיל השלישי. כך למשל, תוכלו לבחור בטיול המשלב נסיעות חווייתיות בג'יפים שעובר בתוך נופי טבע בראשיתיים, הל ממדבריות צחיחים ועד להרים מושלגים. מנגד, ניתן לבחור בטיול רגוע ושליו באוטובוסים חדישים ומרווחים, עם מדריך מנוסה המלווה את הנסיעה בהסברים ובסיפורים מעניינים. על מנת לסייע לכם בבחירת טיול המתאים עבורכם עומד לרשותכם צוות מקצועי, מנוסה ואדיב של החברה, אשר ישמח להתאים את חבילת הנופש לצרכים הספציפיים שלכם.
הזמנת טיול מסורת מאורגן בחו"ל
לנוחיותכם, באתר של חברתנו מוצע מגוון רחב ואיכותי של טיולי מסורת מאורגנים בחו"ל, ממנו כל אחד יכול לאתר ולהזמין את הטיול הנכון לו. לקבלת ייעוץ מקצועי ומידע נוסף בנושא, צרו קשר עם אסיה טרוול בטלפון 03-5256677.

המיוחדים של אסיה טרוול