03-525-6677

נופש כשר בחו"ל

מבחר איכותי של טיולים כשרים בחו"ל

כול יהודי שמבין עניין כבר יודע, שאם הוא מחפש טיולים כשרים בחו"ל הכתובת הנכונה היא אסיה טרוול. מדובר בחברה מומלצת ומנוסה המעניקה מענה מקצועי, שלם ואיכותי לקהל שומרי הכשרות, המאפשר להם לטייל בנוחות לשלל יעדים ברחבי העולם עם מסלולים מרתקים, איכותיים ובעלי ערך מוסף.

כבר לא צריך להיסחב עם אוכל

הניסיון לימד רבים משומרי המסורת למלא את מזוודותיהם באוכל סגור וכשר מהארץ, שיספק מענה לצרכי התזונה במהלך טיולם בחו"ל. מי שלא בחר באפשרות זו מצא את עצמו לא אחת רעב, ונאלץ לשנות את תוכניותיו לצורך איתור ורכישת מאכלים כשרים. את הבעיות האלו ניתן לפתור בקלות על ידי הזמנת טיול מאורגן כשר עם חברת אסיה טרוול.

יעדי טיול כשרים בכול רחבי העולם

חברתנו מארגנת מגוון טיולים כשרים לחו"ל ליעדים מוכרים וחדשים ברחבי הגלובוס, כדוגמת האפשרויות הבאות:
  • אירופה - אנו מציעים שלל חבילות נופש ומסלולי טיול ברחבי אירופה, לרבות טיולי משפחות וטיולים לגיל הזהב ליער השחור, בלגיה, צרפת, ספרד, סט. פטרסבורג ומוסקבה.
  • אמריקה - כדוגמת טיולי טבע גיאוגרפיים להרי הרוקי שבצפון ארה"ב, קנדה, ברזיל, ארגנטינה וקוסטה ריקה.
  • אסיה - יש לנו בשבילכם קשת רחבה של יעדי טיול ביבשת אסיה, היוצאים למגוון יעדים ייחודיים ואקזוטיים כדוגמת גיאורגיה, אוזבקיסטן, הודו, נפאל, יפן ותאילנד.
  • אפריקה - כולל בין היתר טיולי ספארי וטיולים למרוקו ולאתיופיה.
  • אוסטרליה - טיולים כשרים לאוסטרליה וניו זילנד.

טיולים כשרים איכותיים

אנו מציעים לא רק טיולים כשרים אלא גם איכותיים במיוחד. האיכות ניכרת בכול פרטי הטיול וארגונו, החל בתכנון המותאם באופן אישי לצרכי הדת, הכשרות והמסורת של כול אדם, ועד לבניית קבוצה הומוגנית ונעימה. כמו כן, האיכות ניכרת במסלולי טיול המתוכננים בקפידה ומספקים שילוב נכון של אתרים, יעדים ואטרקציות לצד התחשבות בצרכי דת, מועדי תפילה, שבתות וחגים. בנוסף, אנו בוחרים בקפידה בתי מלון הן מבחינת איכותם והן מבחינת כשרותם והתאמתם לצרכי דת ותפילה. כל זאת לצד אמצעי התחבורה הטובים ביותר שאפשר לבקש באותה מדינה, כגון אוטובוסים חדישים, ממוזגים ומאובזרים.
הזמנת טיולים כשרים בחו"ל
באתר שלנו תוכלו להתרשם ולהזמין מגוון טיולים כשרים לחו"ל לשלל יעדים ברחבי תבל. לקבלת ייעוץ מקצועי ועוד פרטים בנושא, צרו קשר עם אסיה טרוול בטלפון 03-5256677.

המיוחדים של אסיה טרוול