03-525-6677

נופש כשר בחו"ל

ליהנות מנופש כשר בחו"ל

עם חברת אסיה טרוול כול אחד יכול ליהנות מנופש כשר בחול שעונה במדויק על ציפיותיו, העדפותיו וטעמו האישי. אנו מציעים נופשים כשרים השמים דגש על מורשת, שורשים ומסורות יהודיות, וכן על טיולים היסטוריים וגיאוגרפיים. בנוסף, עימנו תזכו בחבילות נופש כשרות, מהנות ומפנקות בבתי מלון מיוחדים ואיכותיים.

נופש עם כל צרכי הכשרות

כל אדם שומר מסורת ודתי המרבה לטייל בעולם, בוודאי מודע לטרחה היומיומית סביב ארגון אוכל כשר. הטרחה ניכרת בין היתר בצורך לאתר מראש מקומות שבהם ניתן לרכוש אוכל כשר, או לחילופין להיסחב מהארץ עם מזונות כשרים. זאת עוד לפני שדיברנו על איתור כלי בישול ואוכל כשרים. לכן, בדרך כלל מטיילים השומרים על כשרות נאלצים להסתפק במזונות מוכנים, פשוטים ובסיסיים. לעומת זאת, אנו באסיה טרוול מציעים לציבור שומרי המסורת מציאות שונה לחלוטין, עם נופש כשר בחול איכותי וטעים המאורגן לכול פרטיו. עימנו תיהנו ללא שמץ טרחה ממזונות משובחים וטעימים כשרים למהדרין, המסופקים לאורכה של כול החופשה בין אם בבית המלון, בבית קפה, במסעדה או בפיקניק בטבע. ואם לא די בכך, עימנו תזכו לחוויה קולינארית כשרה המותאמת לסגנון, לטעמים ולמאכלים הקיימים במדינה וביעד שבהם אתם שוהים. כל זאת לצד ארגון צרכי מסורת ודת אחרים במהלך הנופש, לרבות שבתות, חגים וארגון זמני הטיול בהתאם למועדי תפילה.

נופש כשר לכול יעד בעולם - בסגנון שלכם

מלבד אוכל כשר, אותנטי וטעים, עם אסיה טרוול כול אדם ובכול גיל יכול לאתר נופש כשר בחו"ל המתאים לצרכיו, לחלומותיו ולרצונותיו. בין היתר, תוכלו ליהנות מטיולי בר מצווה נהדרים, מטיולי ג'יפים חווייתיים לצעירים בגופם וברוחם, טיולים רגועים עם אוטובוסים מאובזרים ומרווחים למשפחות ולגיל הזהב, ונופשי יוקרה מפנקים בבתי מלון משובחים וכשרים. טיולים אלו מוצעים בכול השנה למגוון יעדים ברחבי העולם, ומתוכננים עם מסלולים איכותיים, מרתקים ומלמדים באירופה, אסיה, אוסטרליה אפריקה ואמריקה.

הזמנת נופש כשר בחול

לנוחיותכם, באתר שלנו מוצג מבחר גדול ואיכותי של נופשים כשרים בחול העונים לצרכי הדת והמסורת האישיים. כמו כן, לקבלת ייעוץ מקצועי ועוד פרטים ומידע בנושא, צרו קשר עם אסיה טרוול בטלפון 03-5256677.

המיוחדים של אסיה טרוול