03-525-6677

נופש לדתיים בחו"ל

הבחירה המתבקשת עבור נופש לדתיים בחו”ל

לעיתים מציאות החיים ושגרת היומיום שוחקת אותנו, ולכן אנו מחפשים נופשים בחו"ל להתאווררות והתרעננות. יחד עם זאת, עבור אדם דתי החושק בנופש בחו"ל מדובר לא אחת במשימה מורכבת הדורשת התארגנות מותאמת לצורכי דת. לכן, חשוב לדעת שעם חברת אסיה טרוול תוכלו ליהנות מנופש דתי בחול ללא כל טרחה מצדכם.

לפתור את עצמכם מקשיי הארגון

אדם שומר כשרות המעוניין לנפוש בחו"ל נדרש לספק את כל צורכי הדת שלו באופן עצמאי. המימוש יכול להיעשות על ידי הבאת אוכל כשר סגור מהארץ, או על ידי איתור מקומות המוכרים ומגישים אוכל כשר. בכול מקרה, לרוב מדובר בטרחה רבה ובהתפשרות על טיב ורמת האוכל שנצרך במהלך הטיול. לכך מתווסף גם הקושי שבארגון מקומות ומועדים המתאימים לקיום מצוות, שבתות וחגים. כפועל יוצא מכך, רבים בוחרים לצאת לנופש דתי שחברתנו מספקת המעניק פתרון מושלם ואיכותי לכלל צרכי הדת והכשרות. מדובר בפתרונות שיחסכו מכם את הצורך להיסחב עם אוכל מהבית, ויעניקו לכם ארוחות גורמה כשרות ומשובחות המותאמות לסגנון הקולינארי של המדינה והמחוז בו מטיילים. הארוחות מסופקות כפנסיון מלא בבתי המלון, כצידה לדרך במהלך הטיול, וכן בעצירה בבתי קפה ומסעדות כשרים הנבחרים במהלך הטיול עצמו. כול זאת, לצד מענה שלם לצורכי דת נוספים כדוגמת ארגון זמני הטיול בהתאם למועדי תפילות, או בחירה במקומות מושלמים לשבתות וחגים מבחינת חלל הולם בבית המלון, או בהיותו סמוך לקהיליות יהודיות ולבתי כנסת מקומיים.

טיול כשר עם חברה נאותה

חשוב לציין שכול טיול ונופש לדתיים בחול שאנו מארגנים, בין אם לארגנטינה או לצ'ילי שבדרום אמריקה, לתאילנד או להודו שבמזרח הרחוק, מתוכנן בקפידה על כל תכניו. זאת לרבות בחירתם של חברי קבוצה הומוגניים מבחינת תחומי עניין, סגנון חיים וצרכי כשרות ודת. בנוסף, המדריכים המקצועיים שמלווים את הטיול הינם יראי שמים ושומרי מסורת בעצמם, ולכן יוכלו להבין בקלות את צרכי הדת המיוחדים שלכם. המדריכים שלנו גם בעלי רמה גבוהה של מקצועיות, ידע וניסיון רב בהדרכת קבוצות במדינה בה מבקרים, על כול רבדיה, לרבות ההיסטוריה היהודית שלה. הצוות שמלווה את הטיול רגיש לצרכי המשתתפים ונכון לסייע להם באדיבות בכול בקשה וצורך, בין אם של הקבוצה בכללותה או של כול פרט בנפרד.

הזמנת נופש דתי בחול

באתר שלנו תוכלו להתרשם ממבחר עשיר ואיכותי של נופשים לדתיים בחו"ל, עם קשת רחבה של יעדים בכול רחבי הגלובוס ולכול אורכה של השנה. לקבלת מידע נוסף, סיוע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אסיה טרוול בטלפון 03-5256677.

המיוחדים של אסיה טרוול