03-525-6677

נופש מאורגן בחו”ל לדתיים

הזמנת נופש מאורגן בחו”ל לדתיים

אם אתם מחפשים נופש מאורגן לדתיים כדאי שתכירו את ההיצע האיכותי של חברת אסיה טרוול. המבחר כולל נופש מאורגן בחול לדתיים בשלל בארצות, ערים, יעדים ובתי מלון איכותיים וכשרים.

דוגמא לנופש מאורגן לדתיים

אחת הדוגמאות עבור נופש מאורגן בחול לדתיים היא הנופשים הכשרים למהדרין שאנו מציעים בעיר הנמל באטומי, בירת חבל אג'ארה שבגיאורגיה. במרחק של שעתיים וחצי טיסה מהארץ ממתין לכם חבל ארץ יפהפה, ירוק, הררי ומיוער, המשובץ בכפרים ציוריים, שופע נחלים וגולש לעבר חופיו הבתוליים והחוליים של הים השחור. בעיר הנמל עצמה תמצאו מעיינות מרפא, שפע של שווקים צבעוניים, גן בוטני מרהיב, מבנים מרשימים ואוכלוסיה מסבירת פנים ומגוונת. בנוסף לכך, למקום יש זיקה חזקה ליהדות עם קהילה יהודית מרתקת ובתי כנסת עתיקים. הנופש מוצע במלון יוקרתי ומאובזר השוכן במרחק הליכה מחוף הים, בו תיהנו מאוכל גורמה ועשיר על בסיס פנסיון מלא שכשרותו מפוקחת על ידי משגיחים יראי שמים. כמו כן, בחופשה זו תיהנו מספא בריאות מפנק ומפואר, משלל טיולים מרתקים בסביבה, מתוכניות ערב מגוונות ואותנטיות, ומהמון אטרקציות לכול המשפחה.

דואגים לכול צרכי החול והקודש

על ידי הזמנת נופש מאורגן עם חברתנו תזכו למענה שלם עבור כל צרכי הדת, הכשרות והמסורת שלכם. בין היתר, אנו מספקים בתי מלון עם ארוחות כשרות, דואגים לאוכל כשר לאורך יום הטיול, ובוחרים מקומות אידיאלים לשמירת שבת וחג. בנוסף, אנו מספקים מענה מקצועי, אדיב ומהיר לכלל צרכי הנופש האחרים וחוסכים לכם את הצורך בבירוקרטיה רבה. אנו אמונים על ארגון הנופש ומסלול הטיול כך שיהיה זורם ואיכותי לכול פרטיו, עם מענה לצרכי לינה, הסעה, סעודה, העשרה, נוחות ורווחה של כל משתתף, ויתרה מכך - מספקים מענה לצרכי דת וצרכים אישיים ספציפיים של משתתפי הנופש או הטיול המאורגן.

הזמנת נופש מאורגן בחול לדתיים

לנוחיותכם, באתר של חברתנו מוצגים מגוון נופשים מאורגנים בחול לדתיים, המוצעים לקשת רחבה של יעדים בעולם לאורך כול ימות השנה. לקבלת מידע ופרטים נוספים צרו קשר עם חברת אסיה טרוול בטלפון 03-5256677, ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכול צורך ובקשה.

המיוחדים של אסיה טרוול