03-525-6677

פסח כשר בחו"ל 2020

ליהנות מפסח כשר בחו”ל

רוצים לעשות השנה פסח כשר בחול ביעד נופש קסום? חפצים לבלות פסח כשר בבאטומי גיאורגיה, או במונטנגרו ? לחברת אסיה טרוול יש את הפתרון המושלם עבורכם עם מבחר איכותי של חבילות פסח בחול לדתיים, המוצעות ליעדים מופלאים ומותאמות לצרכי דת וכשרות אישיים.

לחגוג את פסח בחול

פסח הוא ללא ספק אחד החגים האהובים על הציבור היהודי. החג שמתקיים בתקופת האביב ובו הילדים יוצאים לחופשה ארוכה, מהווה גם מועד מושלם לחופשה בחו"ל. הוסיפו לכך את העובדה שאנו מארגנים חופשות פסח כשרות בחול, וקיבלתם מתכון בטוח לנופש נהדר ונטול דאגות וטרחה. כך למשל, אם תבחרו בנופש פסח כשר בגיאורגיה, בבאזרבייג'ן או במונטנגרו תזכו לשהות במלון המספק ארוחות כשרות לחג, בו תיערך ארוחה כהלכתה שופעת ועשירה במטעמים מעולים. בנוסף, ביעדים רבים נדאג לחבר בין משתתפי הטיול לבין קהילות יהודיות מקומיות, ולחגוג את חג החירות בצוותא. זוהי חגיגה המעניקה הזדמנות יוצאת דופן להכיר מקרוב תרבויות ומסורת של קהילות יהודיות ייחודיות ברחבי העולם.

נופש פסח מותאם לצרכי דת
בין אם תבחרו בנופש כשר בגיאורגיה, באזרבייג'ן, במונטנגרו או בכל יעד אחר המוצע על ידי חברתנו, תזכו בחופשה איכותית המתוכננת בקפידה על כל פרטיה, בדגש על צרכי דת, כשרות וחג של הקבוצה ופרטיה. בין היתר, התכנון ניכר במועדי יציאה מותאמים לזמני תפילות, וכן בלוחות זמנים ומקומות שהייה בהתאם לכניסת חג ושבת. כמובן שהטיול גם יאפשר שמירה על כשרות פסח והימנעות מאכילת חמץ. למען מטרה זו יסופקו ארוחות כשרות לפסח במלון על בסיס פנסיון מלא ותוענק צידה כשרה ליום הטיול, וכן ארוחות במסעדות ובתי קפה כשרים לפסח.

ליהנות מארוחת חג כהלכתה
עם חבילות נופש כשרות לפסח תוכלו ליהנות מארוחת חג כהלכתה, מפוארת ועשירה. את הארוחה תערכו עם קבוצה איכותית ובעלת מכנה משותף רחב מבחינת אמונות, תפיסות וגישות הדת, וזאת באווירה מכובדת ונעימה ללא מאמץ וטרחה מצדכם. כך למעשה, על ידי בחירה בארוחת החג כחלק מחבילת נופש בחו"ל תוכלו לחסוך מעצמכם את ההגעה לערב החג כשאתם מותשים מעריכת סידורים, קניות, בישולים וסידור שולחן החג.

הזמנת נופש פסח כשר בחול
להזמנת חופשת פסח לדתיים בחול במגוון יעדים מבוקשים, כדוגמת בטומי גיאורגיה, באקו אזרבייג'ן או מונטנגרו ולקבלת ייעוץ וסיוע מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אסיה טרוול בטלפון 0776670060.

המיוחדים של אסיה טרוול