אוזבקיסטן

ליבה של דרך המשי

אירוח במלונות
ייחודיים

כשרות מהודרת
לשומרי מסורת

ארוחות
פנסיון מלא

מופעי פולקלור
מרהיבים

ביקורים באתרים
היסטוריים

בריכות שחיה,
ספא וכושר

טיול מאורגן לאוזבקיסטן – 7 ימים

אסיה טרוול מזמינה אתכם לטיול באוזבקיסטן, באווירה ייחודית, עם ארוחות כשרות למהדרין.

Play Video

לקוח יקר!

אתם מוזמנים למדינה מרתקת ואגדית עם ערי מסחר עתיקות על דרך המשי ההיסטורית, מדינה עם תרבות עשירה, ערבי פולקלור יחודיית, שווקים צבעוניים וססגוניים, מאכלים אוטנטתיים המשאירים טעם של עוד…. כל אלו יהפכו את הטיול לחוויה בלתי נשכחת!

השאירו פרטים, כבר חוזרים אליכם

אוזבקיסטן

ליבה של דרך המשי

אוזבקיסטן – מדינה צעירה, שקמה עם קריסתה של ברית המועצות. מורשתה המפוארת עתיקה בהרבה מגילה כמדינה. כאן עברה דרך המשי, בה הובילו את שכיות החמדה של סין לאירופה. בעת מסע הכיבושים של ג'ינגס חאן, הפכה אוזבקיסטן למרכז חשוב לעמים התורכו- מונגוליים. מנהיג אחר – טימור לנג – יצר במאה הארבע עשרה אימפריה אדירה שבירתה סמרקנד. אוזבקיסטן משלבת בתוכה את מורשתם של השבטים התורכיים והמונגוליים ותרבות האיסלם, הודו ופרס. בערי אוזבקיסטן נוכל לראות את המבנים המרשימים שנבנו במאות הקודמות- המסגדים, בתי המדרש, בתי המרחץ, החומות, המינארטים ואת תושבי המקום השומרים על מסורת אבות.

מה כוללת חבילת הטיול

טיסות והעברות

טיסה הלוך לסמרקנד, העברות מהשדה למלון, טיסת חזור מטשקנט

ארוחות כשרות למהדרין

אירוח על בסיס פנסיון מלא, הכולל ארוחות מגוונות בכשרות גלאט מהדרין.

מופעי פולקלור

מופעי פולקלור יחודיים + תצוגת אופנה מקורית.

תאריכי יציאה בכל חודשי הקיץ

החל מחודש מאי ועד חודש אוקטוב 2024 כמעט בכל שבוע יציאה לטיול באוזבקיסטן

סיורים בשווקים

ביקורים באתרים היסטוריים.

ספר תורה ותפילות

במלון תפילות וכשרות מהודרת.

סיור לילי מרתק

סיור לילי בסמרקנד סיטי החדשה וכן גם בעיר טשקנט

חדרים מרווחים

כל חדרי האירוח כוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה, מכונת קפה, מייבש שיער, חדר רחצה.

השאירו פרטים, כבר חוזרים אליכם

תמונה אחת שווה אלף מילים...

מוזמנים לצפות בגלריית התמונות

טיולים ואטרקציות

טיול מאורגן שלא תשכחו!

2 Tashkent, Uzbekistan - Square
תל אביב - סמרקנד
נטוס לסמרקנד, המראה בשעות הערב, 20:15 נחיתה בשעות הבוקר 02:45 (בכפוף ללוח הטיסות HY). שעות טיסה הסופיות יפורסמו בהמשך.
2 Tashkent, Uzbekistan - Square
יום 1 (ד׳) ← סמרקנד
לאחר הנחיתה ניסע למלון להתארגנות, התרעננות, מנוחה קלה וארוחת בוקר. לאחר ארוחת בוקר נצא ליום סיור מלא בעיר הציורית, עיר של כיפות ומינרטים מצופים קרמיקה בגווני טורקיז.  נבקר בבית הקברות היהודי השמור מתוחזק באופן בלתי רגיל שקהילת יוצאי סמרקנד מתחזקים את המקום, משם נגיע לקבר המיוחס לנביא דניאל שארוכו כ-18 מטר הנמצא על צלע ההר בעיר אפרוסיאב .נבקר בשכונה היהודית "מחלה" ובליבה בית הכנסת "הגומבז" שנבנה בערך לפני 120 שנה ששימש גם את הקהילה הבוכרית וגם את הקהילה האשכנזית שהגיע לשם בזמן מלחמת העולם השנייה. בחצר הפנימית תמונות של רבני ונכבדי העדה הבוכרית דאז, שמסרו את נפשם למען שמירת היהדות באותם תקופה הסובייטית,  וביניהם תמונתו של מולה מתתיהו עולמה אהרוני (סבו של השף הקולינר ישראל אהרוני) עליו מסופר בשל היותו סוחר גדול נתפס על ידי השלטון הקומוניסטי, נשפט והוגלה לסיביר אך הוא בשלו המשיך לעסוק במסחר גם מסיביר הקרה והרחוקה וכמו כל אלה שהוגלו שוחרר מגלותו עם מותו של השליט סטאלין. במהלך הסיור נבקר ב 'גור- י אמיר'  המוזוליאון, שבו קבורים טימור לנג וממשיכיו מהמאה 15 נראה את שרידי מסגד 'ביבי חאנום', שהיה הגדול ביותר במרכז אסיה, לאחר ארוחת ערב נצא לסיור בעיר.
יום 2 (ה׳) ← סמרקנד
לאחר ארוחת בוקר נכיר מקרוב את כיכר הרגיסטאן - מדרסת אולוג בג, מדרסת האריות ומדרסת הזהב. משם נגיע לארמון אברהם קלנטרוב, שנבנה בתחילת המאה ה-20 ונלקח על-ידי הקומוניסטים. בארמון משולבים עיטורים אוזבקיים מסורתיים לצד אירופאים. נסע למלון להתארגנות וארוחת ברביקיו בליווי מופע פולקלור מקומית.
יום 3 (ו׳)← סמרקנד
לאחר ארוחת בוקר נחתום את סיורנו בסמרקנד בביקור במפעל שטיחים אפגנים, שייסדו אורגי שטיחים שמצאו מקלט בסמרקנד. נצפה בתהליך אריגת שטיחי הצמר ושטיחי המשי המרהיבים, מן הגלמים ועד לשטיח המושלם. אם יאפשר הזמן נצעד לשוק המרכזי והצבעוני של סמרקנד המלא כל טוב, פירות וירקות טריים ויבשים, מיני מאפה, מתוקים, משקאות' תבלינים, ביגוד, כלי אוכל, רהיטים. נחזור למלון ונתארגן לקבלת שבת והדלקת נרות. לאחר התפילה  תיערך במלון סעודת ליל שבת.
יום 4 (שבת) ← סמרקנד
בבוקר, לאחר קפה ועוגה במלון, נתפלל תפילת שבת לאחר סעודת שבת נצא לסיור רגלי, זמן חופשי למנוחה. תפילת מנחה וסעודה שלישית במלון. לאחר הבדלה נצא לסיור לילי בסמרקנד סיטי החדשה ובו מבנים היסטוריים שמורים מעניינים ומרגשים.
16 Aerial view of Bukhara old town
יום 5 (א׳) ← בוכרה
לאחר ארוחת הבוקר נצא ברכבת לבוכרה. יום סיור חוויתי בעיר בוכרה. בוכרה הייתה אחת מתחנות המסחר החשובות בדרך המשי ומרכז אסלאמי מרכזי. נבקר במוזילאון איסמעיל סמאני, מן המאה ה-10 הנחשב ליצירת מופת בתחום הארכיטקטורה. משם נפנה ל'צ'שמה איוב (מעין איוב), שבו התאכסנו דרווישים.  נבקר ב 'ארק' –  ארמון החורף של האמיר המשמש כמוזיאון, נתרשם מן המינרט פוא-י קלאן המפורסם שהיה ידוע בעבר כמבנה הגבוה ביותר בעולם ולצידו המסגד הגדול של בוכרה שבו יכולים להתכנס עשרות אלפים וממולו המדרסה על שם 'מיר-י אראב', צאצא של מוחמד וממבשרי האסלאם במרכז אסיה. ארוחת ערב ולינה בבוכרה.
16 Aerial view of Bukhara old town
6
יום 6 (ב׳) ← בוכרה

לאחר ארוחת בוקר נצא לשוק הגדול של בוכרה "קרוואן סאראי". נבקר בשווקים המקורים  ונגיע ל"לאב-י האוז", בריכת מים גדולה ומרכז חיי העיר. הבריכה מוקפת עצים עתיקים, בתי קפה ויושבי בטל המשחקים דמקה. לא הרחק מהם ניצב רכוב על חמורו פסלו של נאסר-א-דין,  הבדחן הנודע, אשר בחכמתו ובהומור שלו לקח מהעשירים ונתן לעניים.. בצד אחד של הבריכה מדרסת 'נאדיר דיוואן באגי', אשר בעבר שימשה כ'קרוון-סראי', אכסנייה לאדם ולבהמה על דרך המשי. ממולו מתנשא ה'חאנקא' שבה מצאו מחסה הדרווישים. מכאן נצא לארמון הקיץ של האמיר האחרון של בוכרה עלים ח'אן, הנמצא בפרברי העיר. במיתחם ארמונות, גנים ובריכות וסיפורים מופלאים. בשעות אחר הצהריים נטוס לטשקנט. לאחר קבלת חדרים וארוחת ערב נצא לסיור לילי בעיר טשקנט.


6
DSC_0391
יום 7 (ג׳) ← טשקנט - תל אביב
לאחר ארוחת בוקר נצא לסיור בעיר טשקנט, עיר ירוקה עם מיליוני עצים. מאז אמצע המאה ה-19 העיר נושאת אופי רוסי ורבים מתושביה דוברים רוסית. ברעידת האדמה בשנת 1966, נהרסה טשקנט, למעט חלקים מן העיר העתיקה. תוך זמן קצר שוקמה העיר מחדש ונבנתה כעיר רוסית מודרנית עם נגיעה אסלאמית. במהלך סיורנו נבקר: באנדרטה לרעידת האדמה, בכיכר אמיר-תימור, בכיכר העצמאות, בבניין הפרלמנט החדש, במוזיאון לאומנות וניסע ברכבת התחתית של טשקנט, שהיא מן היפות בעולם. נבקר בשוק הגדול המקורה. לאחר מכן נצא לכיוון שדה התעופה. המראה  לת''א, טיסה משוערת: המראה 15:15, נחיתה 18:45 (בכפוף ללוח הטיסות HY).
ייתכנו שינוים בסדר הביקורים, המסלול יכול להשתנות בהתאם לאילוצי טיסות / שירותי קרקע.
DSC_0391

השאירו פרטים, כבר חוזרים אליכם

ארוחות כשרות למהדרין

אירוח על בסיס פנסיון מלא, הכולל ארוחות מגוונות בכשרות גלאט מהדרין.

כשרות מהודרת

ארוחת בוקר מגוונת

ארוחת ברביקיו

ארוחת ערב עשירה

ארוחות בופה מגוונות
בוקר צהריים וערב

כשרות מהודרת

אירוח על בסיס פנסיון מלא

ארוחת ערב

ארוחת ברביקיו

ארוחות בופה מגוונות
בוקר וערב

ארוחת צהריים
ארוזה לטיולים

נהנים ומספרים

לקוחות משתפים בחוויה

סילביה אוחנה
סילביה אוחנה
קרא עוד
רוצה לשתף ולהודות למארגנים באסיה טרוול. אנחנו בעיצומו של טיול מושלם בבאקו. המלון מדהים האוכל טעים ובשפע החוויה מהנה המדריך אמנון קשוב ומתחשב. לסיכום שווה כל אגורה ממליצה בחום לכל מי שמחפש טיול שיעלה לכם הרבה חיוכים
רביב שרפי
רביב שרפי
קרא עוד
יצאנו בפעם הראשונה עם אסיה טרוול. טיול משגע! פינוק מושלם. ממליצה בחום בעיקר לשומרי הכשרות. מלון הכי טוב, שירות מושלם, מדריך מקסים. מהיום אצא רק עם אסיה טרוול
אסתי אשר
אסתי אשר
קרא עוד
אין על אסיה טרוול Asia Travel - תיירות ונופש כשר💪 השירות, החשיבה על כל פרט ופרט, האוכל 😍 עם השפים הכי טובים, ממליצה בחום
מירה ניאזוב
מירה ניאזוב
קרא עוד
חברה שלי ממש נהנת מכל רגע אתכם, תמי וניסן אין על הפינוקים היחס החם תחזרו בשלום בעזרת השם
יפה אהרוני
יפה אהרוני
קרא עוד
כל הכבוד לאסיה טרוול איזה פינוקים
ריקי סדד
ריקי סדד
קרא עוד
היינו בבאקו איתם חבל על הזמן היה מדהים . שווה ממליצה בחום .
חיה אשל גל
חיה אשל גל
קרא עוד
במלון מושלםםםם בשקווטילי בגאורגיה, חופשה חלומית עם אסיה טרוול 👏👏
עינת צימר
עינת צימר
קרא עוד
חברה ליגה! מומלץ באהבה❤️ מכל הבחינות. לשואלים- כשר למהדרין. פשוט שלמות!!!
הקודם
הבא
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video
Play Video

מחכים לכם!

השאירו פרטים, כבר חוזרים אליך

כל הזכויות שמורות לאסיה טרוול