• קרוז חלומי ומהנה
    קרוז חלומי ומהנה
    עם כשרות גלאט
  • אוניה חדר

שייט לדרום אמריקה 2020

תאריך יציאה: 13/2/2020
 
ברזיל - אחת המדינות הצבעוניות והמהנות ביותר בדרום אמריקה, ברזיל היא מדינה טרופית יפיפייה. טבע פראי, אוכל משובח, מוזיקה מלהיבה, ג'ונגלים, חופים... כמה מהם נחשבים לחופים היפים בעולם. קופקבנה הוא הנודע ביותר ולצדו מככב חוף איפנמה.....והסמבה.... בכל ימות השנה אפשר לשמוע את הסמבה בוקעת ממכוניות, מועדונים, בתי קפה ובתים.
ארגנטינה - ארגנטינה, ממוקמת בין הרי האנדים לאוקיינוס האטלנטי בדרומה של יבשת דרום אמריקה וגובלת עם אורוגוואי, ברזיל, פראגוואי, בוליביה וצ'ילה. עריה של ארגנטינה נראות אירופאיות לכל דבר, תוך כדי הדגשת המוצא האירופאי של מתיישביה. מדינה מיוחדת זו מאופיינת ביופי עוצר נשימה, היסטוריה מרתקת, תרבות עשירה ואוצרות טבע נדירים. ארגנטינה היא הארץ השמינית בגודלה בעולם, היא מולדת הטנגו, ארץ הקרחונים היפים ביותר ומעצמת כדורגל.
אורוגוואי - ששוכנת בחוף הדרום-מזרחי של דרום אמריקה, בין ארגנטינה לברזיל, נחשבת לאחת המדינות הפחות מתויירות בדרום אמריקה. מונטווידאו (Montevideo), בירת אורוגוואי, השוכנת על גדות נהר ריו דה לה פלטה (Rio Plata) היא עיר מערבית אלגנטית ותוססת שיש הטוענים שהיא הגרסה המקומית של בואנוס איירס. כמו בהרבה ערים אחרות, גם כאן ליבה התיירותי של העיר נמצא בעיר העתיקה (Ciudad Vieja), עם בתים קולוניאליים, בתים בסגנון אר-דקו ובסגנון הנאו-קלאסי. רבים מהבתים האלה הסבו לחנויות, בתי קפה ומועדונים, והאווירה בעיר העתיקה חיה ותוססת. לצד אלה יש פה גורדי שחקים מודרניים, בעיקר בדאון טאון וליד הים.

לקוחות מספרים