הטיולים תאריכי יציאה ומחירים

הטיולים תאריכי יציאה ומחירים

מסלול הטיול

נחיתה בסוצ'י ונסיעה למלון
יום ג' נחיתה בסוצ'י ונסיעה למלון
לאחר ארוחת ערב ניצא לסיור ערב באתר הנופש רוזה חוטור
עמק האגדות ושלושים ושלושה מפלים
יום ד' עמק האגדות ושלושים ושלושה מפלים
היום נצא לכפר גולובינקה בשפך נחל השאחה. נשמע אודות תהליך ייצור הגבינות המעושנות והיין המקומי. בהמשך נצא בנסיעה חווייתית ברכב אמפיבי הישר אל 33 מפלי המים בוואדי ג'גוש. גובה המפלים – 505 מטרים. אפשר להצטלם על רקע שניים או שלושה מפלים יחד. שביל נוח עם גשרים יוביל אתכם עד המפל מספר שתיים עשרה. משם ממשיך מסלול שנועד לאוהבי הפעילות האתגרית בעלי כושר גופני טוב. העדר תיירים רבים בהמשך המסלול מסייע לשמור על האיזון האקולוגי באזור. המפלים נמצאים באזור יערות עבותים עם עצים ירוקי עד. האוויר הנקי, רשרוש העלווה, זמרת הציפורים וקול שכשוך המים יהפכו את הסיור לחוויה בלתי נשכחת. במהלך הסיור נעצור למנוחה ולארוחה קלה. נעבור בכפר צ'רקסי, אשר מהרגע שגילו את הברזל במאה ה 5- לפנה"ס, הביאו לפריחה ובניית כלים חדשים ופיתוח טכניקות מודרניות לזמנם.,כיום מונים הצ'רקסים כ 6- מליון בעולם, נרחיב על ההיסטוריה המפוארת שלהם, מינהגי החתונה, תרבות האירוח ונתייחס גם לישוב שלהם בארץ (4 כפרים בגליל).
כפר האולימפי, והאקואנריום התצוגה הקסומה של Sochi
יום ה' כפר האולימפי, והאקואנריום התצוגה הקסומה של Sochi
נתחיל את היום בסיור בכפר האולימפי שאירח את אולימפיאדת החורף 2014 , עם כ-2,900 משתתפים מ-87 מדינות כולל ישראל. אחת האולימפיאדות היקרות שהושקעו מיליארדים רבים להצלחתה. המשחקים נערכו בשני מתחמים – האחד על חוף הים השחור והאחר באזור אתר "קרסנאיה פוליאנה". המתחם של הכפר האולימפי קם סביב בריכה וכיכר מרכזית שנקראת "כיכר המדליות", שם נמצא גם את דגל ישראל, אצטדיון פישט (40,000 מקומות), אשר יארח את גביע העולם בכדורגל בשנת 2018. בסמוך לאצטדיון פישט הוקמו אולמות נוספים למקצועות הקשורים להחלקה על הקרח כגון: החלקה מהירה, החלקה אומנותית, מזחלות וכו'. ונמשיך לכיוון האקואנריום התצוגה הקסומה כוללת אגמי מים מתוקים המפיקים קול שכשוך נעים, גשרים, יערות פרא ומפלים. החלק המרהיב ביותר של הסיור הוא ביקור בתוך מנהרה אקרילית באורך 44 מטרים הנמצאת עמוק מתחת למים. מסלול המנהרה עובר דרך ריף הררי ונקרות, חולף על פני מודל אוניה שטבעה ומגיע עד לים הפתוח. הסיור באזור הים מסתיים בלגונה השורצת טריגונים מסוגים שונים וכרישים בינוניים. בנוסף נמצא במקום אקווריום פתוח ובו בעלי חיים האופייניים לאזור החוף.
יום ו' יום חופשי
יום שבת יום שבת מנוחה
העיר סוצ'י  סיור היכרות , דולפינריום ופארק רביירה
יום א' העיר סוצ'י סיור היכרות , דולפינריום ופארק רביירה
נצא ליום סיור בסוצ'י, עיר הנופש התיירותית האולימפית. סוצ'י פותחת את שעריה בפני תיירים מכל קצוות העולם במשך כל השנה ומספקת שירותי תיירות ברמה בינלאומית. נסייר במרכז העיר ונתרשם מאינספור מתחמי בילויים, גנים ירוקים, שדרות ססגוניות, אתרי היסטוריה, פסלים, אנדרטות ועוד, נשמע על המים החמים ומגוון רחב של שירותי תיירות המושכים לעיר מבקרים רבים ובהמשך נראה את בניין הטרמינל הימי ומוזיאון לאומנות, בניין תאטרון הקיץ ותאטרון החורף. ביקור בדולפינריום יעורר רגשות חיוביים בקרב הילדים והמבוגרים כאחד. בדולפינריום מחכה לנו במופע באורך כ-40 דקות. המנחה עורך תחרויות בין הצופים ומכריז על קטעי המופע. כוכב המופע הוא לוויתן לבן בשם זפיר – צייר וזמר. זפיר נוהג לשרוק את שירו האהוב, להשפריץ מעט מים על הקהל במחווה של ידידות ולבסוף לצייר תמונה. את התמונה ניתן לרכוש בסיום המופע במהלך מכירה פומבית. ארי הים טימופיי, הדולפינה ויטה והלוויתן הלבן בוצמן יציגו קטעי אקרובאטיקה, ישחקו בכדור, יקפצו לתוך חישוק, ירקדו וישירו דואט. האמנים הם חיות במה אמיתיות שלא יותירו אף צופה אדיש! עם סיום המופע יוכלו הצופים להצטלם עם הדולפינים ולרכוש מזכרות. פארק "ריביירה" הוא מקום בילוי אהוב על תושבי ואורחי העיר. הפארק ממוקם במרכז העיר והוא מלא צמחייה ופרחים. יש בו מתחמים להופעות, מגרשי ספורט וריקוד, מטווח, מתקנים לילדים, ביתני שחמט, ספרייה, ברים ובתי קפה. בקיץ עומד כאן ניחוח משגע של ורדים ועצי הערמונים הגדולים מסוככים על השדרות ויוצרים צל נעים. בפארק מספר בריכות נוי אחת מהם הוא דגם מיניאטורי של הים השחור. אחת הפנינים של הפארק היא "גינת הידידות" שנבנתה ב-1960. על פי המסורת לכל מבקר חשוב ניתנה הזכות לשתול כאן מגנוליה. בשדרה של הפארק רואים עצים ששתלו אורחי העיר הנכבדים, פוליטיקאים ואישי ציבור על הכיכר סמוך לפארק עומדת אנדרטה – אות לגבורתם של תושבי סוצ'י בימי מלחמת העולם השנייה.
אתר נופש "רוזה חוטור  ,  סקאי פארק SKYPASS , אתר MOYA ROSSIA
יום ב' אתר נופש "רוזה חוטור , סקאי פארק SKYPASS , אתר MOYA ROSSIA
"רוזה חוטור" "המכונה גם ששוויץ הרוסית" הוא אתר ענק באזור קראסניה פוליאנה. אתר הנופש נמצא למרגלות רכס הרי הקווקאז הגדול, המקיפים את העמק ונישאים לגובה של 2,000 מ'. האזור ממוקם בגובה של 560 מ' מעל פני הים, לאורך נהר מזימטה, כ-39 ק"מ ממקום שפכו לים השחור. ב-2014 אירחו כאן את תחרויות אולימפיאדת החורף בספורט אלפיני, פריסטייל וסנובורד. נטייל במרכז העיירה ונתרשם מיופייה הייחודי נשוטט בשדרה המרכזית ובחנויות המיוחדות המעוצבות בסגנון של פעם עם שילוב עכשווי. בהמשך נבקר באתר MOYA ROSSIA המדגים 15-16 מחוזות של רוסיה ובדיוק כמו בפואבלו אספניול בברצלונה, גם כאן רוכזו דגמי מבנים אופייניים מאזורים שונים ברוסיה, מבתי איכרים, דרך בתי גבירים, מחומות ושערים ועד כנסיות וכלים חקלאיים. ניסע לכיוון סקיי-פארק AJ HACKETT SOCHI – אטרקציות גובה מבית בנג'י. מדובר בפרויקט משותף לרוסיה וניו-זולנד, מולדת הבנג'י, בשיתוף חברת AJ Hackett International, פורצת הדרך בתחום. הפארק ממוקם בגן הלאומי של סוצ'י, בבקעת אחשטירסק היפה שבעמק נהר מזימטה, בדרך לקראסניה פוליאנה. הפארק עומד בתוך יער עתיק ובו גדלים צמחים מסוגים שונים. במקום מרכזי בפארק נמתח גשר החבלים הארוך בעולם SKYBRIDGE שאורכו 439 מטרים. כל אחד יכול לעשות עליו טיול עוצר נשימה בין שמים וארץ וליהנות מנופים מדהימים בגובה 207 מטרים – מצד אחד נגלים הרי קווקאז ומהצד השני – חוף הים השחור. בשטח סקיי-פארק נמצא גם פארק החבלים Mowgli, מצפים עם נופים מדהימים, מוזיאון אינטראקטיבי של קפיצות הבנג'י עם מוצגים מכל העולם, קיר טיפוס ששטחו 1200 מ"ר וגובהו 18 מטרים, אמפיתיאטרון המארח מופעים ופסטיבלים ומסעדה בקצה הקניון. לאוהבי האקסטרים מציע סקיי-פארק מתקני גובה מבית AJ Hackett International. כאן נמצא בנג'י אחד הגבוהים בעולם בגובה 207 מטרים ועוד אחד בגובה 69 מטרים, כמו כן יש בפארק "נדנדת" SochiSwing – 170 מטרים, MegaTroll באורך 700 מטרים שאפשר להגיע עליו למהירות של 150 קמ"ש. בליווי מדריכים מוסמכים יוכלו המבקרים לטפס על "ויה פראטה"- Via ferrata) מסלול טיפוס שממוקדם על פני סלע) למערת מטפסים ולעשות קניונינג כיפי בנחל דזיחרה.
יום ג' צאתכם לשלום

הערות חשובות

להלן פרטי הטיסות חברת תעופה אורל ארליינס:
המראה משוערת מת"א בשעה: 09:35, נחיתה משוערת בסוצ'י בשעה: 12:00
המראה משוערת מסוצ'י בשעה: 06:00, נחיתה משוערת בת"א בשעה: 08:35
*תוספת ליחיד בחדר: 2400 ₪

מחיר הטיול כולל

טיסות הלוך ושוב 
העברות משדה התעופה למלון ובחזרה 
ארוחות ע"ב חצי פנסיון + כריכים לצהריים 
פינת שתיה חמה + פינה מתוקה 
4 ימיי טיולים 
ערב ברביקיו 
בית הכנסת  

מחיר הטיול אינו כולל

ביטוחים, טיפים (30$ לאדם), הוצאות אישיות