טיולים תאריכי יציאה ומחירים

באסיה טרוול מקבלים הרבה יותר

    במלון המפואר 4* פרזולאנה Grand Hotel Presolana מתגאה במרכז ספא בריאות, והוא ממוקם בעמק ואל סריאנה ( Val Seriana ) נמצא בגובה 1300מטר מעל פני הים. המלון מציע חדרים עם מרפסות המשקיפים על ההרים. אמבט טורקי, סאונה ו2 בריכות מקורות עומדים לרשותכם במרכז הבריאות, המשתרע על פני 1000 מ"ר. המתקנים באתר כוללים גם מרכז כנסים, מרפסת וחניה פרטית ללא תשלום. המלון נמצא במרחק של 3.5 ק"מ מקסטיונה דלה פרזולנה ( Castione della Presolana ), וכ-30 דקות נסיעה מעיר הספא בואריו טרמה ( Boario Terme ). ברגמו ( Bergamo ) נמצאת במרחק נסיעה של שעה אחת מהמלון.

    מגוון פעילויות לזמנכם הפנוי לכל הגילאים כגון: רכיבה על אופניים באוויר אלפים המרענן והצלול , טיפוס על ההרים, משחקי גולף, רכיבה על סוסים, קניות מקווי האופנה האיטלקי האחרונים ועוד.

מסלול הטיול

נחיתה בברגמו נסיעה למלון
יום ג' נחיתה בברגמו נסיעה למלון
יום היכרות עם המלון והסביבה
יום ד' יום היכרות עם המלון והסביבה
ורונה ויהדות איטליה
יום ה' ורונה ויהדות איטליה
אוהבים רומיאו ויוליה באים מורונה מסיבה טובה: סיפור האהבה, דרמה ומשפחה איומה כל אלה היו סימן הכר וחותמת איכות לאורך הדורות. מהמאה השלישי העיר ורונה שימשה כמרכז למסחר של אימפריה הרומית עם שערים קדומים, פורום וזירה רומית אשר בימינו משמש כ-אולמות אופרה הגדולים והמפוארים. בין השנים 1938 ו1945 העיר נשלטה על ידי הנאצים והפכה למקום המפתח להתנגדות וגם נקודת המעבר ממנה נשלחו היהודים ברכבות למכנות ההשמדה של נאצים. העיר ורונה היום מוכרת והוכרזה על ידי אונסקו כמקום מורשת העולמית ופרשת דרכים הקוסמופוליטית במיוחד בשנת 2000 בה הזירה אירחה את האישים המפורסמים ביותר באופרה. נבקר בבית הכנסת אשר נבנה בשנת 1864 ונאזין לסיפורים על הקהילה היהודית המקומית שצמחה ופרחה בורונה.
ברגמו הקסומה
יום ו' ברגמו הקסומה
עיר איטלקית היפה ביותר המקננת לרגלי הרי האלפים. הללים את העיר על היופי הנדיר שלה. בעיר אוצרות האומנות מהיקרים בעולם שובה לב עם האוירה של תקופת ימי הביניים. קיים סיפור אמיתי על שני הערים: ציטא באסא המודרנית והתוססת הנמצאת בעמק וציטא אלטא הנמצאת בחלק העליון והעשירה במורשת של האומנות והיסטוריה. אנחנו נדאג להראות לכם את הערים המנוגדים כולל נסיעה ברכבל עם המדריך בעל ידע רב ביותר המתמצא בהיסטוריה של צפון איטליה.
יום שבת יום שבת מנוחה
לובארי, אגם איסאו ובראסציה
יום א' לובארי, אגם איסאו ובראסציה
לאורך דורות אנשים עמידים ומפורסמים הגיעו לאיזור הזה על מנת לנוח , לנפוש ולהחלים.. האגם איסאו ללא עוררין המרהיב ביותר. טבע יפיפה, מים כחולים וצלולים וסביב האגם הרים מכוסים בירוק. נתחיל בביקור בלובאר המצוי בצד הצפון מערבי של האגם. עיירה קטנה עשירה באומנות והיסטוריה שראשיתה במאה הרביעית לפני הספירה. נשוט על הסירה דרך האי מונטיסולא עד לסולזאנו. משם נמשיך לארמון ברסציה הגדול שבאיטליה הידוע גם בשם פאלקונא של איטליה אשר נבנה בתקופה שבין המאה ה 13 ו 16. עצירה במקום יפיפה לארוחת הפיקניק עם נוף מרהיב לעבר העיר. אם הזמן יאפשר נבקר במוזיאון מילה מיגליא.
סירמיונא ובורגטו
יום ב' סירמיונא ובורגטו
שייט על סירה מהירה סביב חצי האי המפורסמת סירמיונא פאנינסולא מתקופת ימי הקדם הנמצאת על אגם גארדה לסירמיונא נהנה מנופים מרהיבים משני צדי החופים ואוצרות ללא תחרות, היסטוריה ודוכני קניות. אפשרות לעליה, לטיפוס למגדל המבצר. ממשיכים לאחד הכפרים היפים ביותר באיטליה בשם לבורגאטו סאל מינצ'יו הדומה לכפר הציורי מהאגדות. חולפים על גשר וויסקונטאו ונגלה עוד כפר עוצר הנשימה השוכן על הנהר מינצ'יו. נטייל לאורך הנהר, חנויות ובתי קפה. הידוע ביותר באיזור הוא הארמון סקאליגר אשר נבנה לפני כאלף שנה.
מילאנו וקצת שופינג
יום ג' מילאנו וקצת שופינג

מילאנו הבירה הצפונית של איזור לומברדו והעיר השניה בגודלה באיטליה אחרי רומא. אתם מוזמנים להצטרף לסיור רגלי ומודרך ברובע המרכזי של מילאנו: נצפה על קאסטאלו ספורזסקו, דואומו, גלריה וויטוריו עמנואל 11 ותיאטרון המפורסם לה סקאלה, נפנה זמן פנוי לקניות במרכז האופנה העולמי.

  • יתכנו שינויים בתוכן בימים ובמסלולי הטיולים ט.ל.ח
*תוספת ליחיד בחדר: 760 €

מחיר הטיול כולל

  • טיסות הלוך ושוב לברגמו
  • העברות מהשדה למלון ובחזרה
  • אירוח על בסיס פנסיון מלא, למטיילים - כריכים לצהריים
  • מתחם ספא מרהיב ויוקרתי
  • בית הכנסת

מחיר הטיול אינו כולל

  • ביטוח רפואי/מטען, הוצאות אישיות שונות
  • טיולים ואטרקציות
  • התייקרות דלק כפי שיפורסם ע"י חברות התעופה
  • תשר לנותני שירות 
  • הוצאות אישיות וכל אשר אינו מופיע בסעיף "המחיר כולל"