הטיולים

הטיולים

טיול מס' 1 - העיר סוצ'י סיור היכרות , דולפינריום ופארק רביירה סיור בעיר סוצ'י, עיר הנופש התיירותית האולימפית. סוצ'י פותחת את שעריה בפני תיירים מכל קצוות העולם במשך כל השנה ומספקת שירותי תיירות ברמה בינלאומית. נסייר במרכז העיר ונתרשם מאינספור מתחמי בילויים, גנים ירוקים, שדרות ססגוניות, אתרי היסטוריה, פסלים, אנדרטות ועוד, נשמע על המים החמים ומגוון רחב של שירותי תיירות המושכים לעיר מבקרים רבים ובהמשך נראה את בניין הטרמינל הימי ומוזיאון לאומנות, בניין תאטרון הקיץ ותאטרון החורף. ביקור בדולפינריום יעורר רגשות חיוביים בקרב הילדים והמבוגרים כאחד, פארק "ריביירה" הוא מקום בילוי אהוב על תושבי ואורחי העיר. הפארק ממוקם במרכז העיר והוא מלא צמחייה ופרחים. יש בו מתחמים להופעות, מגרשי ספורט וריקוד, מטווח, מתקנים לילדים, ביתני שחמט, ספרייה, ברים ובתי קפה
 
טיול מס׳ 2 - אתר נופש "רוזה חוטור, סקאי פארק SKYPASS ,אתר ROSSIA MOYA "רוזה חוטור" "המכונה גם שוויץ הקטנה" הוא אתר ענק באזור קראסניה פוליאנה. אתר הנופש נמצא למרגלות הרי הקווקאז. נטייל במרכז העיירה ונתרשם מיופייה הייחודי נשוטט בשדרה המרכזית ובחנויות המיוחדות המעוצבות בסגנון של פעם עם שילוב עכשווי. בהמשך נבקר באתר ROSSIA MOYA המדגים 16-15 מחוזות של רוסיה. משם נמשיך לכיוון סקיי - פארק אטרקציות גובה מבית בנג'י. במקום מרכזי בפארק נמתח גשר החבלים הארוך בעולם SKYBRIDGE שאורכו 439 מטרים. כל אחד יכול לעשות עליו טיול עוצר נשימה בין שמים וארץ וליהנות מנופים מדהימים בגובה 207 מטרים, מצד אחד הרי קווקאז ומהצד השני הים השחור. בשטח סקיי-פארק נמצא גם פארק החבלים Mowgli ,קיר טיפוס ששטחו 1200 מ"ר וגובהו 18 מטרים, ועוד. לאוהבי האקסטרים מציע סקיי-פארק מתקני גובה, כאן נמצא בנג'י אחד הגבוהים בעולם בגובה 207 מטרים ועוד אחד בגובה 69 מטרים, כמו כן יש בפארק "נדנדת" 170 – SochiSwing מטרים, MegaTroll באורך 700 מטרים שאפשר להגיע עליו למהירות של 150 קמ"ש. 
 
טיול מס' 3 - כפר האולימפי, והאקואנריום התצוגה הקסומה של Aquarium World Discovery Sochi כפר האולימפי שאירח את אולימפיאדת החורף 2014 ,עם כ-900,2 משתתפים מ-87 מדינות כולל ישראל. אחת האולימפיאדות היקרות שהושקעו מיליארדים רבים להצלחתה. המשחקים נערכו בשני מתחמים – האחד על חוף הים השחור והאחר באזור אתר "קרסנאיה פוליאנה". המתחם של הכפר האולימפי קם סביב בריכה וכיכר מרכזית שנקראת "כיכר המדליות", שם נמצא גם את דגל ישראל, בסמוך לאצטדיון פישט הוקמו אולמות נוספים למקצועות הקשורים להחלקה על הקרח כגון: החלקה מהירה, החלקה אומנותית, מזחלות וכו'. ונמשיך לכיוון האקואנריום התצוגה הקסומה כוללת אגמי מים מתוקים המפיקים קול שכשוך נעים, גשרים, יערות פרא ומפלים. החלק המרהיב ביותר של הסיור הוא ביקור בתוך מנהרה אקרילית באורך 44 מטרים הנמצאת עמוק מתחת למים. הסיור באזור הים מסתיים בלגונה השורצת טריגונים מסוגים שונים וכרישים בינוניים. בנוסף נמצא במקום אקווריום פתוח ובו בעלי חיים האופייניים לאזור החוף.