סיורי חוף

סיורי חוף

מסלול הטיול

(14/06/2020) תל אביב – ברצלונה
יום ראשון (14/06/2020) תל אביב – ברצלונה

ניפגש בנתב"ג בדלפק הקבוצות (קומה 3, שער 32) לרישום קצר, ומיד לאחריו נמריא בטיסת בוקר מוקדמת עם חברת אל על לברצלונה.

לאחר הנחיתה ואיסוף הכבודה ניסע לעבר נמל השייט שלנו. לאחר הליך הצ'ק אין נעלה לאניית הפאר של חברת EPIC NORWEGIAN , להפלגה חלומית של 7 לילות בים התיכון.

(15/06/2020) יום כיף בים
יום שני (15/06/2020) יום כיף בים

יום חופשי בו נהנה ממתקני האנייה השונים, כמו הבריכה, הספא, הקזינו הארוחות הכשרות ומהרצאה של המדריך.

(16/06/2020) נאפולי, איטליה
יום שלישי (16/06/2020) נאפולי, איטליה

נפגוש את המדריך בנמל ונעלה על האוטובוס לעבר עיירת הקיט והנופש-סורנטו. בדרך נעצור לתצפית על כל מפרץ סורנטו – המצוקים, האיים והנופים מסביב. נלמד על החקלאות המיוחדת, תעשיית הלימונים והתבלינים המפורסמת בעולם כולו. לאחר כשעה נסיעה בדרך היפה נרד לסיור קצר בעיר העתיק בין סימטאות העיר והנופים הנשקפים מכל עבר. נטעם לימונצ'לו ועוד כמה דברים טובים וכמובן שנותיר זמן במרכז העיירה להנאות פרטיות. באזור השעה 14:00 נתחיל את חזרתנו לכיוון נאפולי. כאשר נגיע לנאפולי נצא לסיור רגלי קצר במרכז העיירה ונסיים בנקודה המרוחקת כמה מאות מטרים בהליכה מהאנייה (כאשר רואים כמובן את האנייה). זמן חופשי להסתובב וחזרה רגלית עצמאית לאנייה.

(17/06/2020) רומא, איטליה
יום רביעי (17/06/2020) רומא, איטליה

נרד מהאנייה וניקח את השאטל החינמי של האנייה אל מחוץ לנמל שם נפגוש את האוטובוס והמדריך שלנו (מקום הנקרא פיאצה דל פאצ'ה). נתחיל בנסיעה לעבר רומא ולאחר כשעה ורבע ניכנס בשערי העיר שהכל כבר נכתב ונאמר עליה: מרכז האימפריה, עיר הנצח, עיר הקיסרים ומה לא.. בנסיעתנו נראה את מרחצאות הקיסר קרקלה, נראה את הקרקס הגדול – שער קונסטנטין. נעלה לתצפית על הקולוסאום ונמשיך בדרך ויאה ונטו המפורסם אל גני וילה בורגזה עד לפיאצה דל פופולו. בנקודה זו נסיים את הטיול באוטובוס ונתחיל את הסיור הרגלי שלנו שיכלול את פיאצה אספניה (המדרגות הספרדיות), מזרקת המשאלות, הפנתיאון, פיאצה נבונה וחזרה לויה דל קורסו. נותיר זמן חופשי במרכז לקניות וצהריים. לקראת שעות אחה"צ ניסע חזרה לאנייה להמשך ההפלגה.

 (18/06/2020) ליבורנו, איטליה
יום חמישי (18/06/2020) ליבורנו, איטליה

נרד מהאנייה וניקח את השאטל החינמי של האנייה אל מחוץ לנמל שם נפגוש את האוטובוס והמדריך שלנו. נצא בנסיעה לעבר תחנת הרכבת המיוחדת שם נעלה על הרכב שתבויל אותנו אל אחד מהפלאים המקסימים בהתיישבות האנושית שזכה לקטוף כל פרס אפשרי – "חמשת הכפרים" או חמשת האדמות (צ'ינקווה טרה). הרכבת תחצה מצוקים ותיכנס במנהרות, תעלה על גשרים ותעצור בתחנות. בסיורנו נרד השני כפרים: הראשון כפר בשם "מנרולה". נטייל בסמטאות הצרות של כפר מיוחד זה. מדוע כאן? מה מיוחד בכפר זה? לכל השאלות יינתנו תשובות.... לאחר סיור קצר וזמן חופשי ליהנות מהשקט והאווירה הפסטורלית סביב, נמשיך אל הכפר הגדול מבין הכפרים והוא "מונטה רוסו". בכפר זה נלמד אודות המתיישבים הקדומים, מה קורה בכפרים אלה ומדוע הם נחשבים לפלא עולמי עד היום.. לקראת שעות אחה"צ נחזור אל האוטובוס וניסע חזרה לאנייה.

(19/06/2020) קאן, צרפת
יום שישי (19/06/2020) קאן, צרפת

נרד מהאנייה עם סירות הצלה (היות והאנייה עוגנת בלב ים בנמל זה).

המדריכה תפגוש אתכם בשער הנמל בשעה 10 בבוקר מיד כשתרדו מה"טנדר" (סירת ההצלה) ונתחיל את הסיור הרגלי שלנו בעיר. נעלה לאט לגבעה מצד ימין הרי זו העיר העתיקה של קאן. בונבוניירה לאכול אותה. נספר סיפורים נגיע למעלה לתצפית מרהיבה. אחר כך אחרי שעבדנו והתעורר התיאבון נתגלגל למטה לשוק המקורה ונטעם מכל טוב. נמשיך אחר כך לטייל בשדרה היוקרתית של קאן ונתבונן בחניות מעצבים. משם נרד לטיילת המפורסמת של קאן עם בתי המלונות בגדר אגדה. נתחבר סוף סוף למשכן פסטיבל הסרטים של קאן שם נצטלם על גרם המדרגות האגדי ונפענח תביעות ידיים של כוכבי סרטים.

הסיור כשעתיים, אבל מומלץ לשריין גם שלוש שעות. אחרי הסיור יהיה לכם זמן חופשי להסתובב בעיר, ללכת לים, לאכול צהריים ולעשות שופינג :-)

(20/06/2020) פלמה דה מיורקה, ספרד
יום שבת (20/06/2020) פלמה דה מיורקה, ספרד

תפילת שבת וסעודות שבת. יום מנוחה והנאה ממתקני האנייה וכן מהרצאות של המדריך.

(21/06/2020) ברצלונה – תל אביב
יום ראשון (21/06/2020) ברצלונה – תל אביב

לאחר העגינה בנמל ברצלונה ועמוסים במראות וחוויות בלתי נשכחים שצברנו במהלך השייט ניסע לשדה התעופה ונטוס חזרה לארץ.