טיולים

טיולים

לתאריכי יציאה / מחירים / הרשמה לחצו --->   חופשת חנוכה בטבלסי 

מסלול הטיול

 תל אביב – טביליסי
יום 1 תל אביב – טביליסי
נטוס לטביליסי בירת גאורגיה (Tbilisi). (זמני טיסות כפופים לשינויים בהתאם ללוח הטיסות מחברת התעופה). עם הנחיתה העברה למלון לארוחת ערב ולינה.
טביליסי
יום 2 טביליסי
בבוקר נצא לסיור בעיר הבירה של גאורגיה. טביליסי (הקרויה גם בשם Tiflis) שעל גדות הנהר Mtkvari, היא העיר הגדולה ביותר של גאורגיה ובירתה. העיר הוקמה במאה ה-5 לספירה על ידי המלך הגאורגי Vakhtang Gorgasali הפכה לבירת גאורגיה במאה ה-6.
נרד לכיוון מעינות גפרית המפורסמות של טביליסי. במעלה ההר "נטפס" עם הרכבל למצודת נריקלה נראה את פסל "אימא גאורגיה". נשוטט בשדרות רוסטבלי – רחובה הראשי של טביליסי שנקרא על שמו של שמו של משורר הגאורגי המפורסם – שוטא רוסטבלי (ShotaRustaveli). נצפה על כנסיית ציון מהמאה ה- 5, נטייל בסמטאות העיר, נתרשם מכלל האדריכלות המרהיבה המאפיינת את טביליסי ועוד.
ונמשיך לשוק של העיר כדי למלא את אוסף המזכרות ליקירינו
קזבקי הקווקז הגבוה- גי'פיים
יום 3 קזבקי הקווקז הגבוה- גי'פיים
לאחר ארוחת הבוקר ניסע  אל ההרים המרשימים - הקווקז הגבוה.
בדרך הצבאית הגאורגית . נעצור בדרך לתצפית על אגם ז'ינבלי המלאכותי ועל מצודת אנאנורי הימי-ביניימית היפיפיה שעל גדותיו.
נטפס עם האוטובוס במעלה קווקז הגבוה כשנוף המרהיב משנה את צורתו מידי סיבוב פיתול.
ונמשיך בנסיעה בג'יפים מקומיים בין יערות ירוקים ונופים
הרריים גבוהים ומרשימים. נבקר במתחם כנסיית השילוש הקדוש גרגטי (Gergeti Trinity Church) מהמאה ה-14. זוהי כנסייה קטנה ומרשימה השוכנת בנקודת תצפית מרשימה מול הר קזבגי (Kazbek). מעל 600 שנה אבני הכנסייה נחשפות לפגעי מזג אוויר ושרדו סופות שלגים, גשמים ופלישות. הכנסייה נחשבת לסמל של העמידות הגאורגית בפני פולשים זרים. בדרך נעצור בנקודות תצפית ובמונומנט האחווה המציין את הידידות בין רוסיה לגאורגיה משנת 1986. לקראת לילה נחזור לטביליסי.
יום חופשי – קניות- שווקים
יום 4 יום חופשי – קניות- שווקים
יום זה נועד לזמן חופשי בו תוכלו ליהנות מהשווקים הקסומים מהעיר העתיקה, קניות, ממתקני המלון וכו..
יום 5 טביליסי – גורי- ת"א
אחרי ארוחת בוקר נצא בנסיעה מערבה אל גורי (Gori)- עיר הולדתו של סטאלין, בדרך נבקר בעירembed'>מצחטה (Mtskheta)- הבירה העתיקה של גיאורגיה ובה אחד מאתרי המורשת החשובים ביותר לאומה הגיאורגית- הקתדרלה הענקית סווטי צחובלי –'העמוד נותן החיים'. לאחר הביקור במתחם הכנסייה ובסמטאות העיר העתיקה embed'>ונמשיך באוטובוס לגורי ונבקר במוזיאון המוקדש סטלין ונראה את בית ילדותו. נבקר בעיר המערות אופליסציחה (Uplistsikhe) "מבצר האלוהים" שידעה פריחה על דרך המשי ונבקר במסתוריה.direction:rtl;unicode-bidi:embed'>לאחר ארוחת ערב נצא לכיוון שדה התעופה לטיסת חזור לתל אביב , מלאי חוויות מארצות הקווקז.

הערות חשובות

שעות טיסה:
28.11.2021- המראה: 16:30 מספר טיסה NI691
                      נחיתה: 21:05
 
02.12.2021- המראה: 22:10 מספר טיסה LI692
                     נחיתה: 22:45 
שעות טיסה:
28.11.2021- המראה: 16:30 מספר טיסה NI691
                      נחיתה: 21:05
 
02.12.2021- המראה: 22:10 מספר טיסה LI692
                     נחיתה: 22:45