03-525-6677

סוצ'י - עיר הנופש האולימפית

סוצ'י - מידע כללי

סוצ'י, עיר תיירות ונופש והבראה השוכנת על שפת הים השחור, שבדרום רוסיה גובלת עם גאורגיה.

אתר נופש זה הוא ברמה עולמית המציעה נופש בכל ימות שנה.

תשתית מפותחת, בשילוב עם אקלים נפלא ממקם את העיר סוצ'י לאחת מאתרי הנופש הגדולים בעולם.

יותר מ -5 מיליון תיירים באים לבקר בעיר הזו ונהנים מרמת מלונות יוקרה, מלונות מפורסמים, ואתרי נופש תיירותיים עם אטרקציות לילדים ומבוגרים.

לתיירים המגיעים בסוצ'י מחכים מספר עצום של מרכזי בידור, פארקים ירוקים, השדרות תוססים, אטרקציות, אנדרטאות, פסלים ... - כמעט מכל מקום אתה יכול לראות את אזור טיילת הים. אוויר בריא של הים השחור, מעיינות חמים, מגוון רחב של שירותי תיירות מושכים את התיירים בכל ימות השנה.

סוצ'י הידועה גם כמרכז תיירות לנופש ספא ובריאות בשל התנאים אידיאליים לקיומו של אתר נופש רב-תכליתית: חוף ים, אקלים, בוץ אמבטיה, מעיינות לשתייה עם תכונות ריפוי מיוחדים ואקלים הר.

עיר סוצ'י מושכת אליה מיליוני תיירים גם בשל תכונות ייחודיות של אקלים הבריאותי. תיירים המטיילים באזור נהנים מתכונות ריפוי של אוויר ים טהור (כמעט היעדרות של אבק ומיקרואורגניזמים מלא) .

הנופשים בסוצ'י נהנים מטיולים בערים הסמוכות המשלבות נוף עוצר נשימה, עיירות ציוריות, ארכיטקטורה צארית ייחודית, רכבל המגיע לגובה של 2,320 מ' מעל פני הים, גנים בוטניים, פארקים, מוזאונים וכן אטרקציות לכל המשפחה דוגמת פארק שעשועים, אקווריום מרהיב מהגדולים באירופה ואולם החלקה על הקרח.

סוצ'י - עיר האולימפיאדה

כל תיירת המבקר בסוצ'י מתפלא לגלות את האובייקטים הייחודיים של אולימפיאדת -2,014, גישה קלה וקרובה מאפשר להכיר את כפר האולימפית ומרכזי ספורט ואטרקציות הבנויות על ידי אדריכלי פרויקט המתקדמים ביותר בעולם.

תוכל להרשים את עצמם על הרקע של בניינים המודרניים הגרנדיוזיים אלה ולחקור את כל הפרטים האדריכליים של המקומות האולימפיים.

המיוחדים של אסיה טרוול