03-525-6677

טיולי מסורת

טיולים לשומרי מסורת

שומרי מסורת אשר יוצאים לטיול מעבר לים, דואגים ללון בבתי מלונות בהתאם לדרישות הדת כמו גם למזון המוגש בטיול ולתחבורה הפועלת במסגרת הטיול. אין ספק כי יציאה לטיול בחו"ל דורשת משומרי המסורת תכנון מוקפד ובירוקרטיה לא מבוטלת.
בעבר בחרו משפחות רבות לצאת לטיול בכוחות עצמם ועל כן הם נאלצו לסחוב איתם מישראל קופסאות שימורים להכנת ארוחות הבוקר, צהריים והערב. אלו שלא השכילו לקחת איתם שימורים, מצאו עצמם רעבים מרבית הטיול ולא הצליחו ליהנות מטיול המתוכנן כראוי.
טיולים רבים בתקופה הנוכחית מיועדים לשומרי מסורת, על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות בצורה האולטימטיבית מטיול מעבר לים וכל זאת מבלי לוותר על האמונה החזקה אותה אתם חיים.
טיולי מסורת מתוכננים במיוחד עבורכם ועבור יקיריכם.


למי מיועדים טיולי מסורת

טיולי מסורת מיועדים לשומרי מסורת באשר הם, בין אם אתם משויכים למגזר הדתי (כיפה סרוגה) ובין אם אתם חבדניקים. אנו מעריכים ומוקירים את העובדה שהמסורת היא חלק בלתי נפרד מחייכם ועל כן אנו עמלים כל השנה להתאים עבורכם את הטיול האולטימטיבי, שיאפשר לכם לטייל בעולם ובמקביל לשמור על מסורת, בדיוק כמו שהינכם שומרים עליה במדינת ישראל.
אנו נדאג שתאכלו אוכל כשר בכל מהלך הטיול, נדאג שהאוטובוס בו אתם נוסעים לא נוסע בשבת או חג ואת יום השישי נחגוג ביחד ונשמור את השבת לקודשה. הטיול כולל את הקרבה הדרושה לתפילות היומיומיות ותפילות השבת בבית הכנסת, כך שלא תפסחו על אף תפילה במהלך היום יום במסגרת הטיול במיוחד אם הוא למטרת בר מצווה.

מדריכים מובילים בתחומם

טיולים לשומרי מסורת נערכים על בסיס קבוע בחברתנו וצוות המדריכים מותאמים לאוכלוסיה היוצאת למסע. אנו מקצים לקהילת שומרי המסורת מדריך שומר מסורת בעצמו, כך שההקפדה תהייה מהפרט הקטן ביותר עד הפרט הגדול ביותר.
הטיולים המאורגנים של שומרי מסורת נערכים לסין, לגרוזיה (גאורגיה), הודו,פורטוגל, אוזבקיסטן, הולנד, בלגיה צרפת ועוד.
בכל מדינה בה תבחרו לטייל, אנו באסיה טרוול נתאים עבורכם את המלון המוביל בתחומו ושומר המסורת בהתאם לדרגת המצוות אותם אתם שומרים בשגרת חייכם. טיולי מסורת מתבצעים על בסיס קבוע בחברתנו, כך שאנו ערוכים לכל תרחיש ולכל דרישה באשר הם. אם קיימות מצוות ספציפיות החשובות לכם באופן אישי, העלו בפנינו את הדרישה ואנו נענה לכם בטרם עת, האם יש באפשרותנו לקיימה במהלך הטיול.
חושבים על טיול לחו"ל? שומרים מצוות וחוששים לצאת אל מעבר לים? אנו באסיה טרוול נדאג לכל מבוקשכם ונאפשר לכם לחוות טיול בלתי נשכח תוך שמירה מוקפדת על מצוות התורה והלכתה. 

המיוחדים של אסיה טרוול