03-525-6677

טיול כשר

טיול כשר

עצם העובדה שבחרתם לנהל את חייכם בהתאם למצוות היהודיות, אינה אומרת שעליכם לוותר על טיול כשר ממנו תהנו לא פחות ולעיתים יותר מנופש שאינו מוקפד ומקפיד על מצוות היהדות.
נופש כשר הוא נופש אשר דואג למטיילים שומרי המסורת לקיים את מצוותם במהלך כל אחד מימי הטיול, החל מקרבה לבתי כנסת בהתאם לתזמון התפילות, לינה במלונות אשר מגישים אוכל כשר בהתאם לפיקוח הנדרש, תחבורה כשרה שאינה מופעלת בשבת ועוד.
במהלך הנופש, תבקרו במקומות המתויירים במדינה אליה בחרתם לטוס, תבלו עם חברים לקבוצה מאותו הסטאטוס, מה שיאפשר לכם להרגיש כחלק אינטגראלי מחברי הקבוצה ואף תוכלו להפגיש את ילדיכם עם ילדים נוספים שהצטרפו לטיול.

טיול כשר מתחיל ונגמר בהנאה מרובה

כל אדם זקוק למנוחה במהלך חייו ועל כן אנו מארגנים קבוצות, אותם אנו מלווים במהלך נופש כשר כדת וכדין. כל קבוצה נבחרת בקפדנות ואנו משבצים כל משפחה או יחידים לקבוצה המותאמת למאפייני וסגנון חייו של המטייל. אסיה טרוול בחרה להוביל קבוצות מאורגנות לטיולים מעבר לים המקפידים על שמירה קפדנים אחר מצוות היהדות תוך דגש על צוות המדריכים, בתי המלונות בהם לנים, המסעדות בהן תסעדו ועוד.

בוחרים לכם מסעדות כשרות

טיול כשר כולל ביקור במסעדות מקומיות כחלק אינטגראלי מההוויה. אנו באסיה טרוול נדאג להתאים לכם את המסעדה שתשקף את התרבות היהודית במדינה בה אתם נוחתים בהתחייבות מלאה כי האוכל הנמכר בה כשר. חלק מהמסעדות שומרות כשרות בהתאם להשגחה הקפדנית של חב"ד ואילו מסעדות אחרות שומרות כשרות בהתאם למהדרין במדינה בה מדובר.
טיול כשר הוא טיול בו אתם אוכלים אוכל כשר ומבקרים במקומות אשר לא מגבילים אתכם בלו"ז התפילות ועוד.

נופש כשר עם מדריכים שומרי מסורת

המדריך שילווה וידריך אתם במהלך הטיול, יהיה שומר מסורת בעצמו, כך שתרגישו בנוח לשהות במחיצתו. אנו באסיה טרוול מבינים את הצורך לטייל בקבוצה המאפשרת לכם להרגיש כחלק בלתי נפרד ממנה ועל כן המדריכים נבחרים בקפידה, הן ברמת המקצועיות והכרת המדינה על כל היבטיה והן מבחינת המסורת ושמירה על המצוות.
אם גם אתם שומרי מצוות ומתכננים לצאת לטיול מעבר לים, צרו קשר עוד היום עם אסיה טרוול ושריינו מקום בקבוצה הקרובה למדינת היעד בה בחרתם. צוות העובדים המיומן והמקצועי בחברתנו, עשיר ביחסי אנוש ואדיבות ומקפיד על צרכיו של כל לקוח בנפרד ושל הקבוצה היוצאת לטיול בכללותה.

המיוחדים של אסיה טרוול