03-525-6677

טיול מאורגן לגרוזיה וארמניה

חברת התיירות המובילה אסיה טרוול מציעה טיול מאורגן לגרוזיה וארמניה מקיף וכשר. הטיול שאורך 12 יום כולל בתוכו את הקווקז הגבוה ומוצע על ידינו במחירים אטרקטיביים במיוחד. זאת לרבות טיסות ישירות, לינה במלונות הטובים ביותר, אוכל כשר המלווה את כל הטיול על בסיס חצי פנסיון, ועם הכנה עצמית של כריכים לצהרים. כמו כן, הטיול נערך בשילוב של אוטובוסים ממוזגים וג'יפים איכותיים וכולל מגוון סיורים ומופעים, לרבות ארוחת ערב חגיגית המלווה במופע פולקלור מרשים. את הטיול ילווה מדריך ישראל מטעם חברתנו לצד מדריך מקומי הדובר את השפה האנגלית.

לגלות את קסמיהן של ארמניה וגרוזיה

טיול לגרוזיה וארמניה המוצע על ידי אסיה טרוול יפגיש אתכם עם מדינות קסומות ותרבויות מרתקות, היושבות על קו התפר שבין אסיה לאירופה. בגרוזיה המכונה גם גיאורגיה תפגשו מדינה קטנה, ירוקה ופסטורלית עם הרים נישאים ומושלגים של הקווקז העליון, ונושאת במסורת מפוארת ועתיקת יומין הכוללת גם שורשים יהודים מרתקים. המדינה נחשבת למקום הולדתו של היין ומעניקה למבקרים בה הכנסת אורחים חמה ואוכל משובח. בהמשך נגיע גם לארמניה שאף היא מדינה קטנה הוגבלת בגרוזיה, טורקיה, אזרבייג'ן ואיראן, ונחשבת למקום בו עגנה תיבתו של נוח בשוך המבול. במדינה זו תפגשו אנשים גאים ומסבירי פנים, נופים קסומים, שפע של גבינות ויין, המתובלים במסורות עתיקות ובהיסטוריה ענפה ומורכבת.

טיול מקיף בן 12 יום

עם אסיה טרוול תזכו לטיול מאורגן לארמניה וגרוזיה מקיף וכשר, ול- 12 עשר יום של חוויות מהנות ומרתקות.

· טיול לגרוזיה - לה נקדיש שמונה ימים במסלול המתחיל ומסתיים בעיר הבירה טביליסי. במהלך השהייה במדינה זו נבקר בין היתר במוזיאון סטאלין שבעיר הולדתו, וכן נגיע לעיר השנייה בגודלה במדינה קוטיסאי עם מבניה העתיקים, רובע יהודי מרשים ובית כנסת ייחודי. כמו כן, נסייר בפארק לאומי מיוער עם מעיינות מים חמים ובאתר המורשת וארדזיה על מערך המערות החצובות והעתיקות שבו. עוד נבקר בבית כנסת עתיק שבעיר אחלציחה, ונסייר עם ג'יפים בחבל הרי קווקז הגבוה בו נלון בעיירה הקסומה גודאורי. את יום השבת נבלה בטיבלסי ובו נערוך סעודה חגיגית בבית כנסת מקומי.

· טיול לארמניה - ביום התשיעי ניסע לארמניה השכנה, טיול שיתחיל באגם האלפיני סוואן הגדול ביותר במדינה, שעל גדותיו גם נלון. משם נמשיך לסיור בבירת ארמניה יירוואן שעל גדות נהר חראזדן ובהמשך נגיע למגוון אתרים שונים ברחבי העיר והמדינה, הכוללים שווקים תוססים, מנזרים וכנסיות עתיקות, פארקים יפים ומוזיאונים, נתפעל ממבנה קשת האבן הצופה אל הרי אררט ונבקר בבית קברות יהודי עתיק.

הרשמה לטיול מאורגן לגרוזיה וארמניה

להרשמה לטיול מאורגן לגרוזיה וארמניה השאירו את פרטיכם באתר החברה, או צרו קשר עם אסיה טרוול בטלפון 03-5256677 לקבלת מידע ופרטים נוספים אודות הטיול, מסלולו ועלויותיו.

המיוחדים של אסיה טרוול