03-525-6677

טיול מאורגן לתאילנד בחנוכה

חולמים על טיול מאורגן לתאילנד בחנוכה שיהיה גם איכותי וגם כשר? לנו באסיה טרוול יש את היכולות להגשים חלום זה עם טיול מרתק וחווייתי שייקח אתכם למחוזות השונים של מדינה אקזוטית זו ויכיר לכם את נופיה, תרבותה, ההיסטוריה שלה, אנשיה, מנהגיהם ומאכליהם. הטיול מוצע לצד מגוון טיולים נוספים במועד זה, החל מטיולים לאוזבקיסטן ועד לטיולים באירופה הקלאסית.

להכיר את קסמיה של תאילנד

עם אסיה טרוול תזכו להכיר את קסמיה של תאילנד הטרופית והאקזוטית. המדינה מהווה את אחד ממוקדי התיירות החשובים באסיה, ומשלבת איי נופש מרהיבים ביופיים, נוף פראי של יערות עד עשירים במים ובחיים, שדות אורז ירוקים, מקדשים בודהיסטים עתיקים, ערים סואנות ושווקים תוססים. במדינה משתלבים ישן וחדש, עשיר ועני וקדמה לצד מסורות עתיקות יומין.

טיול מקיף עם שפע אטרקציות

אנו באסיה טרוול ניקח אתכם לטיול מאורגן מקיף וכשר, אשר יסקור את כל האתרים המרכזיים, החשובים והמרשימים שבמדינה. זאת החל מעיר הבירה בנגקוק על אתריה והשוק הצף שבה, לחבל משולש הזהב, שבט ארוכות הצוואר וביקור באי קופיפי. הטיול יכלול שפע של פעילויות ואטרקציות לרבות רכיבה על פילים, שייט נהרות, פארק מים ענקי, ומופע נחשים.

טיול מאורגן כשר

בחירה בטיול מאורגן לתאילנד בחנוכה שחברתנו מספקת תעניק לכם חופשה כשרה ואיכותית הכוללת טיסה לתאילנד וטיסות פנימיות במדינה, אוטובוסים חדישים וממוזגים, לינה במלונות הטובים ביותר עם קייטרינג כשר על בסיס חצי פנסיון, לרבות הכנת כריכים לצהרים ופנסיון מלא בשבת. כמו כן, הטיולים יתקיימו עם ליווי מדריך ישראלי מטעם אסיה טרוול לצד מדריך מקומי דובר אנגלית.

הרשמה לטיול מאורגן לתאילנד בחנוכה

מעוניינים לצאת לטיול מאורגן לתאילנד בחנוכה? לנו באסיה טרוול יש את המענה המושלם עבורכם. למידע נוסף בנושא חייגו: 5256677 – 03.

המיוחדים של אסיה טרוול