03-525-6677

חופשה כשרה בחו"ל

בתקופה בה אנו חיים, רבים מקרב ציבור שומרי המסורת מוצאים את עצמם בבעיה כשהדברים מגיעים לחופש כשר בחו"ל. פתרונה באופן עצמאי כרוך בהרבה פשרות וויתורים, ולא אחת במקום להתמקד במסלול הטיול נדרשת התעסקות מרובה באיתור אוכל כשר ומקומות לינה מתאימים לתפילה ולשבתות. מנגד, על ידי הצטרפות אל חברת אסיה טרוול כל הטרחה תיחסך מכם, וזאת מעצם היותנו חברה המספקת חופשות וטיולים מאורגנים כשרים בחו"ל.

מארגנים לכם חופשה כשרה בחו"ל

חברתנו מתמחה בארגון נופשים, חופשות וטיולים כשרים בחו"ל, שהינם ייעודיים לקהל שומרי מסורת. עימנו כל אחד יוכל במהלך הטיול לקיים את מצוות היהדות השונות באופן מכובד ונעים. כך למשל, אנו נדאג לספק לכם חופשה כשרה במלון 5 כוכבים השוכן בקרבת בית כנסת. זוהי חופשה כשרה עם פנסיון מלא או חצי פנסיון וכריכים לצהרים, עם אוכל טעים במיוחד המוגש בבית המלון ובמסעדות כשרות. חופשות אלו מוצעות עבור שפע של יעדים ומסלולים שונים ברחבי העולם, חלקם מוכרים ואחרים אקזוטיים. לדוגמא, עימנו תוכלו ליהנות מטיול מאורגן וכשר בסין, תאילנד,הודו, יפן, פיליפינים, ארה"ב וקנדה, גיאורגיה, הולנד, בלגיה, רוסיה, ספרד וצרפת, אוסטרליה ומרוקו. יתרה מכך, כל אחד יכול לאתר את החופשה המתאימה לצרכיו וטעמו, בין אם כטיול מאורגן למשפחות, נופש זוגי בעיירת נופש ומרפא, או טיול שופע פעילויות ואטרקציות לצעירים.

טיולים ברוח היהדות

בטיולים שאנו מארגנים נדאג לכל צרכי המסורת שלכם ונעניק לכם גם מפגשי מסורת מעשירים. בין היתר, ליום השבת נבחר יעד מיוחד השומר על אווירת הקודש, קרוב לבית כנסת ואם אפשר לקהילה יהודית בת המקום, וגם נארגן עבורכם בבית המלון מקום מכובד לתפילות. כמו כן, ביום זה נארגן טיולים קלים בקרבת בית המלון. בנוסף, תוכלו להכיר אתרים וקהילות יהודיות במדינה בה נבקר ולהתוודע לתרבותם, מסורותיהם ומנהגיהם על הדומה והשונה מאשר ישראל. כל זאת, בליווי של מדריכים איכותיים ומנוסים שומרי מסורת הבקיאים בהלכות, אשר יספקו מענה שלם עבור כל צורך אישי הקשור בקיום מצוות.

טיול מאורגן בחברה טובה

מעבר לליווי של מדריכים שומרי מסורת וביקור בקהילות יהודיות מרתקות, החברה שתלווה אתכם לאורך כל הטיול תורכב מאנשים שומרי כשרות האוהבים כמוכם לטייל לראות עולם. מאפייניהם של המשתתפים ייקבעו בהתאם לאופי הטיול בו תבחרו, בין אם טיול משפחות עם ילדים, טיול נופש מפנק, טיול לבני הגיל השלישי, או טיול לצעירים בגופם וברוחם.

הזמנת חופש כשר בחו"ל

להזמנת חופש כשר בחו"ל המותאם במדויק לטעמכם ולצרכים שלכם, וגם לקבלת סיוע בבחירת יעד ופרטים נוספים בנושא, התקשרו עוד היום עם חברת אסיה טרוול בטלפון 03-5256677 .

המיוחדים של אסיה טרוול