03-525-6677

טיולים מאורגנים לציבור הדתי

מגוון טיולים מאורגנים לציבור הדתי והחרדי

רבים מקרב הציבור הדתי והחרדי שמתכננים חופשה בחו"ל מוצאים את עצמם ניצבים מול קשיים בארגון מסלול עצמאי, או באיתור קבוצה העונה לצרכי הכשרות והדת שלהם. לא אחת הם גם מבזבזים זמן יקר מהטיול בניסיון לספק את צרכי המסורת והדת הבסיסיים, כמו שמירת כשרות או שבת. ניתן לפתור את הקשיים בשיא הנוחות, ולזכות בטיול איכותי העונה לכלל צרכי הדת והמסורת האישיים, על ידי בחירה בחברת אסיה טרוול. חברתנו מתמחה בהפקת טיולים מאורגנים לציבור הדתי והחרדי, ומאחוריה אלפי לקוחות מרוצים שיצאו למבחר עשיר ואיכותי של טיולים, חופשות ומסלולים ברחבי העולם.

להכיר את העולם מבלי לוותר על צורכי דת

חולמים לנסוע לגיאורגיה אך מודאגים לגבי תזונה כשרה במהלך טיול? רוצים חופשה באירופה במלון המספק חלל לתפילות שבת? מעוניינים בחופשת פסח מפנקת בקרואטיה? עם חברתנו תוכלו להגשים את החלומות ולהכיר את העולם עם מגוון טיולים לציבור החרדי והדתי. אלו טיולים שמאפשרים לכול אדם לבחור ביעד ובטיול המושלם עבורו מבלי לוותר על צרכי דת, מסורת וכשרות אישיים. עימנו הצרכים האלו יתמלאו על כול פרטיהם, ויתבטאו בין היתר באופן תכנון המסלול ובמועדיו, ובבחירת בית המלון, בתי קפה ומסעדות.

טיולים כשרים למהדרין לאורך כול ימות השנה

אנו מציעים לציבור הדתי והחרדי טיולי איכות מאורגנים בכול ימות השנה, שיוצאים לשלל יעדים מבוקשים ומיוחדים ברחבי העולם ומסופקים עם נופש כשר למהדרין. בין אם אתם מבקשים לצאת לטיול בחופשת הקיץ באירופה, לנפוש בפסח בגיאורגיה , לטייל ביער השחור, במרוקו או בהודו, אצלנו תמצאו טיול העונה במדויק לדרישותיכם.

לשמור על השבת במהלך הטיול

אחד הנושאים החשובים ביותר למטיילים מהציבור הדתי והחרדי הוא כל הקשור לשמירת השבת במהלך החופשה, באופן המאפשר לחוש באווירת הקודש ביחד עם חברה טובה ואיכותית בעלת תפיסות דומות. על מנת לממש את הצרכים האלו אנו נבחר ביעד ובמלון מושלמים לבילוי יום השבת. היעדים יכולים להיות בסמוך לקהילה יהודית ולבית כנסת מקומי, וכן במלון המספק מרחב נעים ונוח לתפילה ולשמירת אווירת הקודש.
הזמנת טיולים מאורגנים לציבור הדתי והחרדי
באתר שלנו מוצע מבחר עשיר ואיכותי של טיולים לציבור הדתי והחרדי, בהתאמה אישית לצרכי מסורת ודת שונים. לקבלת ייעוץ, הכוונה ועוד מידע בנושא צרו קשר עם אסיה טרוול בטלפון 03-5256677.

המיוחדים של אסיה טרוול