03-525-6677

מאמרים

 
ליהנות מפסח כשר בחו”ל

רוצים לעשות השנה פסח כשר בחול ביעד נופש קסום? חפצים לבלות פסח כשר בבאטומי גיאורגיה, או במונטנגרו ? לחברת אסיה טרוול יש את הפתרון המושלם עבורכם עם מבחר איכותי של חבילות פסח בחול לדתיים, המוצעות ליעדים מופלאים ומותאמות לצרכי דת וכשרות אישיים.
הזמנת נופש מאורגן בחו”ל לדתיים

אם אתם מחפשים נופש מאורגן לדתיים כדאי שתכירו את ההיצע האיכותי של חברת אסיה טרוול. המבחר כולל נופש מאורגן בחול לדתיים בשלל בארצות, ערים, יעדים ובתי מלון איכותיים וכשרים.
הבחירה המתבקשת עבור נופש לדתיים בחו”ל

לעיתים מציאות החיים ושגרת היומיום שוחקת אותנו, ולכן אנו מחפשים נופשים בחו"ל להתאווררות והתרעננות. יחד עם זאת, עבור אדם דתי החושק בנופש בחו"ל מדובר לא אחת במשימה מורכבת הדורשת התארגנות מותאמת לצורכי דת. לכן, חשוב לדעת שעם חברת אסיה טרוול תוכלו ליהנות מנופש דתי בחול ללא כל טרחה מצדכם.
ליהנות מנופש כשר בחו"ל

עם חברת אסיה טרוול כול אחד יכול ליהנות מנופש כשר בחול שעונה במדויק על ציפיותיו, העדפותיו וטעמו האישי. אנו מציעים נופשים כשרים השמים דגש על מורשת, שורשים ומסורות יהודיות, וכן על טיולים היסטוריים וגיאוגרפיים. בנוסף, עימנו תזכו בחבילות נופש כשרות, מהנות ומפנקות בבתי מלון מיוחדים ואיכותיים.
ליהנות מנופש כשר בחו”ל

אם אתם רוצים ליהנות מנופש כשר בחול ללא דאגות וטרחה הקשורות למצוות והלכות דת, כדאי שתזמינו נופש מאורגן כשר עם אסיה טרוול. זוהי החברה המובילה כיום בישראל בהפקת טיולים מאורגנים המותאמים לצרכי הציבור שומר המסורת, הדתי והחרדי. החברה מציעה לקהל לקוחותיה מגוון יעדי נופש כשר בכול רחבי העולם, כדוגמת קובה, תאילנד, ספרד, קרואטיה, צרפת ויפן, מהם כול אחד יכול לאתר את החופשה המתאימה לו בין אם חופשת צעירים, משפחות, פנסיונרים או אחרת.
מגוון טיולים מאורגנים לציבור הדתי והחרדי

רבים מקרב הציבור הדתי והחרדי שמתכננים חופשה בחו"ל מוצאים את עצמם ניצבים מול קשיים בארגון מסלול עצמאי, או באיתור קבוצה העונה לצרכי הכשרות והדת שלהם. לא אחת הם גם מבזבזים זמן יקר מהטיול בניסיון לספק את צרכי המסורת והדת הבסיסיים, כמו שמירת כשרות או שבת. ניתן לפתור את הקשיים בשיא הנוחות, ולזכות בטיול איכותי העונה לכלל צרכי הדת והמסורת האישיים, על ידי בחירה בחברת אסיה טרוול. חברתנו מתמחה בהפקת טיולים מאורגנים לציבור הדתי והחרדי, ומאחוריה אלפי לקוחות מרוצים שיצאו למבחר עשיר ואיכותי של טיולים, חופשות ומסלולים ברחבי העולם.

 
 

המיוחדים של אסיה טרוול