03-525-6677

ליהנות נופש כשר בחו"ל

ליהנות מנופש כשר בחו”ל

אם אתם רוצים ליהנות מנופש כשר בחול ללא דאגות וטרחה הקשורות למצוות והלכות דת, כדאי שתזמינו נופש מאורגן כשר עם אסיה טרוול. זוהי החברה המובילה כיום בישראל בהפקת טיולים מאורגנים המותאמים לצרכי הציבור שומר המסורת, הדתי והחרדי. החברה מציעה לקהל לקוחותיה מגוון יעדי נופש כשר בכול רחבי העולם, כדוגמת קובה, תאילנד, ספרד, קרואטיה, צרפת ויפן, מהם כול אחד יכול לאתר את החופשה המתאימה לו בין אם חופשת צעירים, משפחות, פנסיונרים או אחרת.

טיול כשר ללא דאגות

כל מי שנסע לנופש בחו"ל וניסה במהלכו לשמור בכוחות עצמו על נושאי דת וכשרות, יודע כמה הנושא מסובך ומורכב. לא אחת הוא גורם לאי נחת, עיכובים ושינויים בטיול המתוכנן. במיוחד עבור צרכים מיוחדים אלו חברתנו מציעה נופשים כשרים בחול, עם מגוון אפשרויות נופש המוצעות בהתאמה אישית. כך לדוגמא, אנו בוחרים לנופש בתי מלון יוקרתיים המספקים שפע של אוכל גורמה כשר למהדרין, המוכן בהתאם לתרבות הקולינארית המקומית. אגב, מהמזון הכשר תוכלו ליהנות גם במסעדות מקומיות כשרות שבהן תסעדו. כמו כן, נדאג לבחור יעד מושלם לקיום מצוות חג ושבת על כול צרכי התפילה והמצוות, שהינו בקרבת בתי כנסת, וכמובן נוודא שמועדי הנסיעות יהיו בימי חול ולא בימי קודש.

למי מתאים נופש כשר

הנופשים הכשרים שאנו מארגנים בחו"ל מיועדים לקהל שומרי כשרות דתיים וחרדים כאחד. בנוסף, אנו מתכננים בקפידה כל קבוצת טיול מבחינת מאפייניה, סגנון החיים של חבריה, תחומי עניינם וצרכי הדת והכשרות האישיים שלהם.

הזמנת נופש כשר בחול

באתר המתקדם של חברתנו תמצאו מבחר איכותי ועשיר של נופשים כשרים בחו"ל, היוצאים למגוון יעדים ברחבי העולם לכול אורכה של השנה. לקבלת פרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת אסיה טרוול בטלפון 03-5256677.

המיוחדים של אסיה טרוול