03-525-6677

נופש כשר בחו"ל

כל אדם שומר מסורת מכיר את הקושי של ארגון חופשה בחו"ל העונה על צרכי שמירת כשרות ודת. על מנת לענות על צרכים אלו הוקמה חברת אסיה טרוול המתמחה בטיולים מאורגנים וכשרים לחו"ל עבור קשת רחבה של יעדים ברחבי העולם. מדובר בטיולי נופש כשר למהדרין בחו"ל המוצעים לאורך כל ימות השנה, לרבות נופשים בחגים כדוגמת חבילות נופש כשר בסוכות בחו"ל או בפסח. מאחורי החברה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים שממשיכים להזמין את טיולי האיכות שלה ליעדים שונים ומגוונים, החל מטיולים ליעדים מערביים כמו ארה"ב וקנדה ועד לטיולים אקזוטיים במזרח הרחוק. ו עכשיו, באסיה טרוול חבילת נופש כשר למהדרין! וכן חבילות נופש לערב סוכות במחירים שחבל לפספס.

טיולים כשרים בכל סגנון ולכל מטרה

עימנו כל אחד יכול לאתר טיולונופש כשר לחו"ל העונה לטעמו והעדפותיו. בין היתר, אנו מוציאים טיולים כשרים לחו"ל עם דגש על מסורת יהודית, מורשת ושורשים, טיולים גיאוגרפיים והיסטוריים, וכן חבילות נופש כשר בחו"ל בבתי מלון איכותיים וייחודים. כך למעשה, הטיולים והנופשים שלנו מתאימים לכל גיל החל מטיולי בר מצווה מהנים, לטיולי ג'יפים חווייתיים ועד לטיולים מפנקים ורגועים באוטובוסים מרווחים וחדישים, שהינם אידיאלים למבוגרים, משפחות ופנסיונרים.

טיול מענג וכשר

מעבר להיותם איכותיים ומשובחים הטיולים שלנו מעניקים ערך מוסף לנוסע, וגם שמים דגש רב על צרכי המסורת והכשרות של המשתתפים. בטיולים אלו אתם יכולים להפסיק לדאוג לתזונה כשרה מהארץ שכן אנו מספקים עבורכם ארוחות כשרות, המוצעות בתפריטים אותנטיים לטעם הקולינרי של כל מדינה ואזור בהם נשהה. כמו כן, אנו דואגים לספק את כל האווירה והתנאים לנופש דתי, בין אם ארגון זמני טיולים לפי תפילות וארגון מקום ייעודי לקיומן.

מגיעים לכל מקום ויעד בעולם

אין ספק כי טיולים מאורגנים כשרים בחו"ל זה אסיה טרוול. חברתנו מאפשרת לכל שומרי הכשרות להגיע למגוון גדול של יעדי טיול שונים ברחבי העולם, המוצעים עם תוכניות איכותיות, מלמדות ומרתקות. בין היתר, אנו מספקים טיולים וחבילות נופש כשרות ברחבי אירופה, לרבות טיול משפחות לצרפת או בלגיה, טיול קסום ליער השחור או לספרד, וטיולים מאורגנים למוסקבה וסט פטסבורג. כמו כן, אנו מארגנים טיולי טבע מרהיבים להרי הרוקי שביבשת אמריקה הצפונית. מעבר לכך, יש לנו מבחר מסלולים וטיולים כשרים ביבשת אסיה, ביניהם טיולים לאוזבקיסטן, גיאורגיה, ארמניה, יפן, הודו, סין ותאילנד. ואם לא די בכך, עימנו גם תוכלו לצאת לטיולים כשרים לאוסטרליה וניו זילנד, ולטיולי ספארי באפריקה.

הזמנת טיול כשר בחו"ל

לנוחיותכם, באתר שלנו תוכלו לבחון מגוון טיולים מאורגנים כשרים בחו"ל שחברתנו מספקת, מהם כל אחד יכול לבחור את הטיול המתאים לו מבחינת מועדו בשנה ומיקומו בעולם. כמו כן, לקבלת מידע נוסף בנושא צרו קשר עם אסיה טרוול בטלפון 03-5256677 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל צורך ושאלה.

המיוחדים של אסיה טרוול