03-525-6677

טיול מאורגן לשומרי מסורת ברגע האחרון

הכתובת הנכונה לטיולים מאורגנים לחו"ל לשומרי מסורת

חברת אסיה טרוול מתמחה בתכנון טיולים מאורגנים לחו"ל לשומרי מסורת, היוצאים בכול ימות השנה לקשת רחבה של יעדים ברחבי העולם. אנו מספקים טיולים לחול לשומרי מסורת שהינם כשרים למהדרין, וזאת במחירים אטרקטיביים ללקוחות חדשים וותיקים. הטיולים מתקיימים לכל אורך השנה לרבות טיולי נופש בפסח ובסוכות, ומגיעים לשלל יעדים ברחבי הגלובוס לרבות ארה"ב וקנדה, אירופה והמזרח הרחוק.

חופשה כשרה ליעדים מובחרים

טיולים מאורגנים לשומרי מסורת שאנו מספקים יוצאים ליעדים מגוונים, מהם כול אחד יכול לאתר את המסלול המתאים לו. בתוך כך, כל טיול שמאורגן על ידינו מתוכנן בקפידה הן מבחינת המסלול והן מבחינת התאמתו לצרכי דת ומסורת. בין היתר, אנו מציעים מסלולי טיול ליעדים קלאסיים ומבוקשים לצד יעדים אקזוטיים וחדשים, כדוגמת הודו, מרוקו, גיאורגיה, אוזבקיסטן, סין, תאילנד, יפן, ברזיל, קוסטה ריקה, קרואטיה, איטליה, בלגיה וצרפת. כול זאת, תוך הקפדה על מכלול פרטי הטיול הגדולים והקטנים, לרבות בחירת בתי מלון עם רמת כשרות גבוהה, וקיום תנאים ואווירה שמתאימים לצרכי ציבור שומרי המסורת.

חוויה קולינארית כשרה

ברור לנו שחלק מהותי מחוויית החופשה והטיול בחו"ל הוא הצד הקולינארי, שמאפשר מפגש עם תרבויות מקומיות על מנהגי האכילה שלהן וסגנונות מטבחיהן השונים. למרבה הצער, ציבור המטיילים שומרי מסורת והכשרות נדרש לא אחת לוותר על ההנאה. מנגד, בחירה בחברתנו תאפשר לכם לטייל בעולם מבלי לוותר על מפגש עם הקולינאריה המקומית. למען מטרה זו נדאג לספק טיולים לחו ל לשומרי מסורת עם ארוחות כשרות, המוכנות בסגנון המקומי, תוך הקפדה על כשרות גלאט למהדרין לרבות ארוחת בוקר פת וחלב ישראל.

טיול מאורגן עם יחס אישי והקפדה על הפרטים הקטנים

אנו מאמינים שהצלחתו של טיול לשומרי מסורת טמונה בהקפדה על הפרטים הקטנים, שניכרים בכול תהליך התכנון, הארגון וההפקה, החל משלבי הארגון והדרכת הקבוצה עוד בארץ ועד לחופשה עצמה. בין היתר, ההקפדה שלנו ניכרת ביחס אישי ואדיב לכול לקוח ובמענה מלא לצרכי המסורת והדת שלו לשביעות רצונו המלאה. כמו כן, ההקפדה מתבטאת ברמה גבוהה של זמינות לפני ובמהלך הטיול, ובמתן פתרון לכול שאלה, בקשה או בעיה. כל זאת, לצד פינוק משתתפי הטיול המאורגן בהפתעות קטנות ונעימות, שהופכות את החופשה לחוויה גדולה ובלתי נשכחת.
הזמנת טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
באתר של חברתנו תמצאו מבחר עשיר ואיכותי של טיולים מאורגנים לשומרי מסורת בחול, עם התאמה אישית לצרכי מסורת ודת שונים. לקבלת ייעוץ והכוונה צרו קשר עם אסיה טרוול בטלפון 03-5256677.

המיוחדים של אסיה טרוול