03-525-6677

טיולים מאורגנים לאירופה לדתיים

מגוון איכותי של טיולים מאורגנים לאירופה לדתיים

חברת אסיה טרוול, המובילה בענף הטיולים הכשרים לשומרי מסורת, מציעה מגוון איכותי של טיולים מאורגנים באירופה לדתיים. הטיולים שלנו יוצאים לשלל יעדים ביבשת לרבות הולנד, צרפת, ספרד, איטליה, קרואטיה, רוסיה, גיאורגיה, בלגיה והיער השחור. הם מסופקים עם מסלולי איכות מלאי תוכן והשראה, המדגישים גם היבטי מסורת ושורשים יהודיים בכול יעד באירופה שאליו מגיעים. בנוסף, הטיולים של חברתנו עונים לכלל צרכי הדת של המשתתפים, לרבות צרכי כשרות, תפילה, שבת וחג.

ליהנות מטיול שמותאם לציבור הדתי

שלא כמו תיירים ישראלים חילונים, אדם דתי המעוניין לנפוש באירופה נדרש להתמודד מול מכשולים וקשיים רבים. ציבור זה המהווה כיום כעשרים אחוז מכלל הישראלים שמטיילים בחו"ל, נדרש להתאמות מיוחדות עבור צרכי כשרות, תפילה ודת. כך למשל, יש למצוא אוכל כשר, מקום לתפילה וארגון מסלול שלא כולל נסיעות בשבת. על כל ההתאמות האלו ועוד רבות נוספות חברתנו אמונה, כולל בחירת מסלול טיול באירופה שהולם את אמות המוסר הדתי, ועונה לתחומי העניין של קהל מטיילים ייחודי זה בשלל יעדים קלאסיים ומבוקשים. בנוסף, אנו נדאג ליצירת קבוצה הומוגנית ולבחירת מדריכים מקצועיים ומנוסים שומרי מסורת, המבטיחים שימור אווירה יהודית נעימה לאורכו של כול הטיול. בד בבד, המסלול יתובל בהקשרים למסורות ולקהילות יהודיות מקומיות הפזורות באירופה, על היבטיהן ההיסטוריים, התרבותיים והדתיים.

שמירה על כלל צרכי הדת

דגש עיקרי בטיולים המאורגנים לדתיים שאנו מציעים מושם על כל הקשור בצרכי דת, תפילה, מסורת וכשרות. בין היתר, כול מסלול מאורגן בהתאמה למועדי תפילה עם בחירת יעדי שהייה אידיאלים לשמירת השבת. בנוסף, לאורך כול הטיול מסופק שפע של אוכל כשר למהדרין ומשובח, בין אם בבתי המלון, כצידה לדרך, בבתי קפה או במסעדות.

הזמנת טיול מאורגן לדתיים באירופה

מידע אודות טיולים מאורגנים באירופה לדתיים מפורט באתר של חברתנו. כמו כן, לקבלת מידע בנושא וייעוץ מקצועי צרו קשר עם אסיה טרוול בטלפון 03-5256677.

המיוחדים של אסיה טרוול