03-525-6677

טיול לוייטנאם 12 יום כשר

אחת מהמרתקות במדינות אסיה שוכנת לה בשולי חצי האי של דרום מזרח אסיה לחופי ים סין הדרומי - וייטנאם. לרבים מאיתנו המבוגרים יותר מעלה השם וייטנאם זיכרונות מרים של מלחמה עקובה מדם, קומוניזם’ נפגעי מלחמה, אך כיום אחרי שנות דור  - לא עוד .וייטנאם היא שילוב מדהים ומרתק של חופי ים מעוטרי עצי קוקוס, מפרצים תכולים המנוקדים בצוקי סלע, סירות סמפן המשייטות בין איי האלמוגים, אלפי טרסות אורז בוהקות בשמש, הרים ועמקים, בירות סואנות וגדושות במיליוני אופנועים, מכוניות ישנות ,ריקשות אל מול בתים חדשים ומכוניות חדשות המריצים קדימה את כלכלתיה והנאחזים בציפורניה לעבר עתיד מערבי מתקדם וורוד .וייטנאם היא תערובת יוצאת דופן של היסטוריה ארוכת שנים, תרבויות קדומות וממלכות עבר, מדינה שנשלטה ע"י קולוניאליזם צרפתי, גאות ושפל בהיסטוריה האנושית .מרקם עשיר של חיי יום יום בכפרים, חקלאיים עטויים בכובעי קש, נשים המוכרות את מרכולתם עם אסלים, ילדים רכובים על באפאלו לביתם אל מול העיר המתקדמת והתוססת.  .ארץ המניעה עצמה בתוך מיתולוגיות ואגדות ,דרקונים ונחשים, נסיכים ואלים, מדינה ללא ספק מרתקת

  • מסלול הטיול
  • תאריכי יציאה ומחירים
  • גלריית תמונות

באסיה טרוול מקבלים הרבה יותר

• סיור ריקשה חוויתיית בהאנוי 
• טיולי שייט - מפרץ הא לונג המפורסם ובדלת נהר המקונג 
• ביקור בעיירה המרתקת סאפה 
• ביקור בשוק קוק לי הידוע בכל המזרח 
• ביקור בעיירה היפיפייה והעתיקה הוי אן 
• ביקר במנהרות קו צ'י – המנהרות שסייעו לסכל את צבא האמריקאים במלחמת וייטנאם 

מסלול הטיול

יום 1-2 (א+ב) תל אביב – סייגון
טיסה ביום ראשון בערב דרך יעד ביניים. נחיתה בשעות הערב המוקדמות של יום שני, יציאה לסיור פנורמי בעיר באזור הקולוניאלי של סייגון. ארוחת ערב ולינה בסייגון.
יום 3 (ג) סייגון הדלתא של נהר המקונג
הבוקר, נצא אל הדלתא של נהר המקונג היא עולם מים מתנועע, שבו סירות בתים ושווקים צפים על הנהרות, התעלות והזרמים הרבים שחוצים את הנוף כמו עורקים. נערוך שייט מהנה באזור, נחצה את הנהר ונבקר בין שווקים ומפעלים ביתיים להכנת נייר אורז ומוצרים מקומיים.
יום 4 (ד) סייגון - מנהרות קו-צ'י
סייגון, ידועה כעיר תוססת ומרגשת עם היסטוריה מרתקת שממזגת עולמות חדשים וישנים יחדיו, סמטאות עתיקות ומקדשים לצידם של גורדי שחקים וקניוני מעצבים. נסייר במרכז ההיסטורי של העיר סייגון. נבקר בקתדרלת נוטרדאם ובבניין הדואר, מבנים מרשימים הבנויים בסגנון צרפתי מרשים, בית העיריה, בניין האופרה ושוק בן טאן. לקראת הצהריים, נצא  אל אחד המתחמים המסמלים את
ההיסטוריה של וייטנאם בכלל וסייגון בפרט. התחפרות הוייטקונג, המחתרת הקומוניסטית, "מחילות קו-צ'י" נבקר במנהרות דרך דלתות ומלכודות שסייעו לסכל את הפעילות של הצבא האמריקאי במלחמת וייטנאם. 
יום 5 (ה) הו צ'י מין (סייגון) - הויאן
בשעות הבוקר נטוס אל דה נאנג, ולאחר הנחיתה ניסע אל גבעות "בא נא",  הממוקמות ממזרח לדאנאנג. גשר כפות הידיים שממוקם בהרי דא נאנג. נמצא בתחילתו של פארק עצום ומרהיב שנבנה במרומי ההרים, במרכז יער הגשם המרהיב, במקום, נבנה שחזור של כפר צרפתי הכולל מגוון אטרקציות, גני פרחים מרהיבים, מתקני שעשועים ומגוון מסעדות וברים. בסיום הביקור, ובדרכינו להויאן, נעצור בהרי השיש המפורסמים.  ארוחת ערב מוקדמת בבית חב"ד, ויציאה אל העיר העתיקה, שהוכרה כאתר מורשת 
עולמית ע"י אונסק"ו, נבקר בעיר העתיקה,  במרכזה ההיסטורי, בסמטאותיה הרומנטיות, בבתי הסוחרים ,בטיילת הנהר, בגשר היפני ועוד. נשוטט בין הגלריות הרבות והחייטים הרבים שעובדים ברחובות העיירה, וגם תוכלו להשביע את יצר הקניות …
יום 6 (ו) הויאן
לאחר ארוחת הבוקר, נצא אל השוק הירקות והפירות המקומי, נקנה את המצרכים שישמשו אותנו בסדנת הבישול המהנה,
נמשיך ונבקר בכפר הירקות האורגני Tra Que, שם נראה את דרכי הגידול המסורתיים של החקלאים המקומיים מזה מאות שנים. נהנה משייט נינוח בכפר הקוקוס בסלי סירות מסורתיות לאורך נהר הטו בון.
יום 7 (ז) הויאן
אחרי התפילה וסעודת השבת,  נסייר באזור המלון.
במוצ"ש, נהנה ממופע פולקלור מרהיב  המוצג על פני המים ומשלב אורות ומוסיקה אותנטי. לאחר המופע, זמן חופשי בסמטאות הציוריות של הוי אן.
יום 8 (א) סאפה ושבטי ההרים
טיסת בוקר אל האנוי, בירת וייטנאם והאחת מהבירות העתיקות בעולם.. לאחר הנחיתה  בדרך לסאפה, נעצור בכפר האותנטי והעתיק דוונג לאם ( Duong Lam ), הכפר העתיק הראשון בווייטנאם שהוכרז בשנת 2005, כשריד התרבותי וההיסטורי הלאומי, שהוביל את תוכנית השימור והשיקום. נמשיך אל סאפה, וניסע דרך הנופים היפיפיים של הרי הואנג ליאן סון אל אזור המפלים הממוקמים כ-14 קילומטרים מסאפה. עם ההגעה נצא להליכה במסלול מקסים לאורך הנהר המוזהב ונחזה בשני מפלים מדהימים בגובהם  מפל הכסף ומפל האהבה. בערב נסתובב ברחובות התוססים של סאפה על שפע הסחורות המוצגות בידי שבטי המקום.
סאפה ושבטי ההרים
יום 9 (ב) סאפה ושבטי ההרים
סאפה היא עיירת גבול קסומה שנמצאת בצפון מערב וייטנאם,  שמשקיפה על עמק ירוק ומרהיב עם הרים מרשימים  המתנשאים מכל עבר. אזור כפרי של טרסות אורז  וכפרים זעירים של שבטי הגבעות כאשר ערפל סמיך מכסה את פני הפסגות, אנשי שבטי הגבעות המקומיים ממלאים את העיירה בצבע.
לאחר ארוחת בוקר נבקר בכפרים טאוואן ( ( ta van ולאו צ'אי של בני שבט ה'מונג הצבעוני (Hmong) נהלך בין טרסות האורז המדורגות והמרשימות, ניכנס לכפרים ונתרשם מעבודות היד המיוחדות לבני השבטים. מקום. אחר הצהרים נעלה ברכבל להר הפאנסיפאן לתצפית מהפסגה (3,143 מטרים) מההר הגבוה ביותר בווייטנאם. העלייה ברכבל, כ- 25 דקות והמראות, עוצרות נשימה של בין להיות בתוך ענן לבין להיות על ענן באמצע עמק מרהיב. אחרי ארוחת הערב, זמן חופשי ברחובות השוקקים של סאפה.
סאפה – האנוי
יום 10 (ג) סאפה – האנוי
בשעות הבוקר ניפרד מסאפה,  ונצא אל השוק המפורסם של קוק לי, Coc Ly market , המתקיים ביום שלישי בכל שבוע.  היריד הזה הוא מאוד משמעותי ודי חשוב עבור הקבוצות האתניות החיים באזור. השוק הזה הוא לא רק מקום למסחר והחלפה אלא גם מקום מפגש לאנשי המונג, בלאק דזאו, נונג וכו'. ולמבקרים, תינתן הזדמנות להבין טוב יותר את חיי היומיום של האנשים ברמה של צפון מערב ווייטנאם. עם ההגעה להאנוי, נצא למרכז העיר,  ונהנה מהארכיטקטורה ומהשווקים התוססים של העיר, ובנסיעה בסייקלו – אופניים עם "מושבים" נחוש את הדופק האמיתי של העיר. נחלוף לידאגם הואן קיאם שיופיו של האגם בולט עוד יותר בשעות הערב כשתאורה מיוחדת מוסיפה לו אווירה רומנטית.
האנוי - מפרץ הא לונג
יום 11 (ד) האנוי - מפרץ הא לונג
הבוקר נצא אל עבר יעדנו הבא – מפרץ הא לונג (Ha long Bay), הנחשב לאחד מאתרי הטבע הפופולריים ביותר במדינה והוכרז בשנת 2011 מספר 2 ברשימת שבעת פלאי עולם הטבע. עם הגיענו למפרץ נעלה על ספינה מפוארת ונצא לשייט, בין אלפי האיים הקטנים המשובצים במימיו ונראים כצוקים הפורצים מהמים בשלל צורות. נצא בסירות קטנות לביקור במערת לואון (Luon Cave), הנחשבת לאחת המערות היפות ביותר במפרץ. נבקר במערת ההפתעות - מערת נטיפים מוארת וצבעונית. אחת מעשרות ואולי מאות מערות נטיפים המצויות באזור האופייניות לסביבה קרסטית, נסיים בחוף טיטופ של נטפס לפסגת ההר לתצפית מרהיבה על המפרץ.  
האנוי – תל אביב
יום 12 (ה) האנוי – תל אביב
ה אנוי, בירת וייטנאם והאחת מהבירות העתיקות בעולם. העיר שוכנת על הגדה הימנית של הנהר האדום עם בניינים קולוניאליים יפיפיים משומרים היטב, פגודות עתיקות מרהיבות, מוזיאונים ייחודיים וחיי לילה תוססים. האנוי היא תערובת מרתקת של מזרח ומערב עם השפעה סינית וצרפתית. נתחיל באגם המערבי, ומשם רגלית אל ביתו הצנוע של הו צ'י מין,  מראשוני המפלגה הקומוניסטית הווייטנאמית ומנהיג צפון וייטנאם, המכונה בפי העם אבי האומה. נעבור ליד פגודת העמוד האחד (One   Pillar Pagoda)   הנקראת גם פגודת הלוטוס. נמשיך ונגיע עד למקדש הספרות, אשר נבנה במאה ה-11 ושימש כמוסד הלימודי המוביל בווייטנאם. נמשיך, אל הרובע העתיק מתקופת השלטון הצרפתי עם בתים בסגנון קולוניאלי שמשמשים כיום בתי הממשל ובית האופרה שמזכיר במבנהו החיצוני והפנימי את בית האופרה בפריז. סיור בעיר העתיקה, סביב אגם הואן קיאם, ונותיר לכם זמן לקניות.
ארוחת ערב מוקדמת ונסיעה לשדה התעופה לטיסה לתל אביב  

הערות חשובות

• ייתכנו שינויים בסדר הביקורים והימים. 
• קיומם של טיולי השייט הם בכפוף לתנאי מזג האוויר. 
• באשר לחיסונים - יש לפנות ללשכת הבריאות המחוזית לפחות שבועיים לפני יציאת הטיול. 

*תוספת ליחיד בחדר: 645 $

מחיר הטיול כולל

• טיסות בינלאומיות . 
• 2 טיסות פנימיות לפי המסלול. 
• מיסי נמל והיטלי בטחון (נכון לנובמבר 2022, בכפוף לשנויים.) 
• לינה במלונות בדרגת תיירות טובה/ראשונה. 
• אירוח על בסיס חצי פנסיון כשר + כריכים לצהריים. 
• מדריך ישראלי מצוות Asia Travel. 
• מדריכים מקומיים דוברי אנגלית. 
• סיורים וכניסות לאתרים כמפורט במסלול. 
• אוטובוס תיירים נוח וממוזג . 
• תשר לנותני השרות בחו"ל 
• אשרת כניסה לווייטנאם . 

מחיר הטיול אינו כולל

• ביטוח רפואי/מטען. 
• התייקרות דלק מעת לעת כפי שיפורסם ע"י חברות התעופה והוצאות אישיות. 
• שתייה בארוחות. 
• תשר למדריך הישראלי (כנהוג 5$ לאדם, ליום). 
• כל אשר אינו מופיע בסעיף "המחיר כולל." 
השאירו פרטים,
אנו נשמח לחזור אליכם עם פרטים מלאים

המיוחדים של אסיה טרוול