03-525-6677

טיול מאורגן בפסח 2019 ובתאריכים נוספים

רוצים לצאת לחוויית טיול מאורגן בפסח 2109 או בתאריכים אחרים במשך השנה? חברת אסיה טרוול מציעה מבחר עשיר ואיכותי של טיולים מאורגנים בכל רחבי העולם.

רוצים לצאת לחוויית טיול מאורגן בפסח 2109 או בתאריכים אחרים במשך השנה? חברת אסיה טרוול מציעה מבחר עשיר ואיכותי של טיולים מאורגנים בכל רחבי העולם. הטיולים מועברים על ידי טובי המדריכים ומוצעים עם מסלולים מרתקים. ואם לא די בכך, מדובר בטיולים כשרים המתאימים לצרכי הציבור שומר הכשרות והדתי.

מגוון יעדים לטיול מאורגן

לפרטים נוספים לחצו כאן

חברתנו מציעה בכל חודשי השנה טיולים מאורגנים למגוון יעדים. בין אם מדובר על טיול פסח 2019, טיול במרץ, יוני או ספטמבר 2019, כל אחד יכול לאתר את הטיול המתאים לו מבחינת יעדיו, מועדו ומשכו. כך לדוגמא, חברתנו מוציאה טיולים מאורגנים לשומרי כשרות ליעדים הבאים:

  • טיול לנפאל- טיול בן שניים עשר יום שייקח אתכם למדינה קסומה בהרי ההימלאיה בין סין להודו. זו מדינה עם נופים עוצרי נשימה של פסגות נישאות ומושלגות, כפרים נדחים, מקדשים בודהיסטים עתיקים ואנשים מסבירי פנים.
  • טיול ליפן- טיול בן שלושה עשר יום לארץ השמש העולה, הידועה בתרבות ובהיסטוריה המרתקת שלה. המדינה משלבת בין מסורות ישנות לתרבות טכנולוגית מודרנית, שמצד אחד מציעה גורדי שחקים ומרכזי מסחר חדישים ומצד שני שופעת במקדשים ופגודות עתיקים וגנים יפנים מסורתיים. במדינה זו נבקר בערים מרכזיות כמו טוקיו וקיוטו, במעיינות חמים, פארקים גדולים ועוד.
  • טיול למרוקו- טיול בן אחד עשר ימים למדינה צפון אפריקאית אקזוטית וצבעונית, בה תגיעו לשווקים תוססים, להרי האטלס המרשימים, לערים, מבצרים ומבנים עתיקים. גם נכיר את תושביה מסבירי הפנים ואת התרבות היהודית הענפה שפרחה בה לאורך השנים.
  • טיול לאוזבקיסטן – טיול בן תשעה ימים למדינה צעירה באסיה, בעלת היסטוריה עשירה ומפוארת המקבילה לזאת של דרך המשי שעוברת בגבולותיה. המדינה ממזגת בתוכה עמים ותרבויות לצד נופים מרהיבים ומבנים עתיקים ומרשימים.
  • טיול לברזיל וארגנטינה- טיול בן שלושה עשר יום לברזיל וארגנטינה שבדרום אמריקה, אשר שיכיר לכם את ברזיל - מדינה טרופית ענקית מלאת שמחת חיים, סמבה וקרנבלים. זאת ביחד עם ארגנטינה, מדינה בעלת תרבות אירופאית בה נולד הטנגו ושיש בה שפע של אוצרות טבע ותרבות.

טיול מאורגן ב- 2019 בפסח ותאריכים נוספים

להזמנת טיול מאורגן ב- 2019 בפסח ותאריכים נוספים, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו, או צרו קשר עם אסיה טרוול בטלפון 03-5256677 או במיילoffice@asiatravel.co.il.

המיוחדים של אסיה טרוול